Bluze dungate, Romwe Wishlist

Am ramas cu sechele de pe vremea cand ma uitam la desene animate iar puscariasii aveau uniforma in dungi si de cand am fost internata in spital pentru apendicita si toata lumea avea pijamale in dungi. Nu ma atrag, au conotatie negativa. Si daca stau bine sa imi amintesc si spargatorii de banci din desene aveau tricouri in dungi

Insa de cand am primit cadou cateva bluze in dungi  a inceput sa imi placa modelul ... sau m-am obisnuit cu ele :) Inca nu mi-am cumparat eu singura nimic  dungat, dar ma bate gandul. Am studiat piata si am gasit cateva modele dragute pe Romwe.
 1. Camasa cu dungi verticale, model clasic cu decolteu in V, care poate fi transformata usor dintr-o tinuta de birou intr-una casual prin suflecatul manecilor si 2-3 nasturi deschisi in plus. 
 2. Rochie tricou cu dungi orizontale. Primul meu gand a fost ca e buna pentru plaja, dar cu o pereche de blugi scurti merge purtata prin oras sau chiar la munca cu blugi 3 sferturi/lungi. La noi vine lumea si in trening sau papuci, nu avem dress code.
3. Bluza in dungi cu umarul cazut
4. Bluza dungata cu bata alba la gat. 

In acest moment toate aceste 4 produse sunt la reducere si au preturi cuprinse intre 8 si 14 dolari. Daca vreti sa vedeti cum arata din mai multe unghiuri sau din ce material sunt confectionate, dati click pe cuvintele scrise cu gri si cu font ingrosat de mai sus. Iar pentru a vedea toata produsele din oferta intrati aici. Colete ajung la posta de cartier in 2 saptamani din momentul platii, iar daca aveti noroc de un postas de treaba le puteti primi direct acasa! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu