Prima mea vizita la Secom

Pana nu a inceput campania de testare a produselor fito-dermatocosmetice Life Flo pe platforma Buzzstore, nu auzisem de Secom. Nu stiam cine sunt si ce fac. Am vazut produse Life Flo pe iherb, dar nu stiam ca se gasesc si la noi direct in magazine. 
Intre timp m-am lamurit si am descoperit ca Secom este o companie romaneasca specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete. Au exclusivitate pe Romania pentru 10 branduri internationale la suplimente si produse cosmetice, inclusiv pentru fito - dermatocosmeticele Life Flo. 
Am avut norocul sa fiu aleasa sa particip la campania de testare a acestor produse cosmetice si am primit cadou un voucher de 250 de lei pentru a imi alege ce produse vreau sau ce produse se potrivesc nevoilor mele.  Inainte sa merg in magazinul Secom de pe Sos. Stefan cel Mare nr. 22 ( care se gaseste la cativa pasi de statia de metrou Stefan cel Mare) , am analizat putin oferta de pe site-ul oficial si am facut o lista cu produsele care cred eu ca mi se potrivesc cel mai bine. Odata ajunsa in magazin am fost intampinata de 3 fete dragute, iar primul meu gand a fost mai neortodox: ce cauta oare 3 fete intr-un magazin relativ mic. Am inteles repede greseala mea cand dupa mine a mai intrat lume in magazin si am ramas treptat de vorba doar cu una din cele 3 fete. La Secom nu stai la coada, esti "luat in primire" imediat cum intri in magazin :) Fetele sunt bine informate, cunosc produsele si te ajuta cu placere. Se vede ca le place ce fac. Mi-a placut atmosfera degajata din magazin. 
Dupa ce i-am povestit domnisoarei consilier problemele mele mi-a recomandat cateva produse, printre care se aflau si 2 din cele alese de mine acasa: uleiul pur de kukui si spray-ul cu galbenele. 

Al treilea produs ales de mine a fost un scrub pentru corp cu saruri de magneziu pentru ca mi-am dorit un exfoliant pentru piele. Am depasit putin suma de pe voucher-ul cadou si am platit diferenta, dar daca respectam recomandarile primite m-as fi incadrat la fix in suma de 250. A fost alegerea mea si nu regret. Iar daca va intrebati de ce am 4 produse in poza, ultimul a fost cadou pentru in luna Martie, Secom are o serie de pachete cadou in limita stocului disponibil. Pentru ca am ales  uleiul de kukui am primit gratuit o lotiune hidratanta de corp.
Am mai primit 10 vouchere de 25 de lei pentru a le imparti prietenelor mele. Mai am 5 disponibile, asa ca daca vreti sa incercati produse de la Secom si locuiti in Bucuresti, Bacau, Brasov, Iasi sau Ploiesti va pot trimite unul. Vouchere se pot folosi doar pentru achizitionarea de produse cosmetice, nu si pentru suplimente alimentare, si trebuie sa achitati diferenta de pret! 

Eu am inceput deja sa folosesc produsele si mi-am conturat o idee despre fiecare. Va voi spune mai multe pe viitor. 






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu