Ulei de dus Atoderm de la Bioderma, Review

Bioderma a lansat primul ulei de dus din gama lor la sfarsitul anului trecut: Atoderm. Am vazut "stirea" pe facebook, dar cum e cu agitatia de sfarsit de an, plus alte cadouri pe lista nu am bagat in seama prea mult toata agitatia lor cu campania de promovare. Si cu toate astea mi-a ramas in cap si la prima vizita la farmacia Tei am cumparat varianta mini a acestui produs: tubul de 100 ml la pretul de 10 lei ( in comparatie cu 15-18 lei cat este la alte farmacii). 
Am asteptat ceva vreme sa apara tubul de 100 ml in farmacii, initial se gasea doar varianta de 1 L, dar nu m-a lasat inima sa dau 80 de lei pe el (50 de lei la Farmacia Tei). Sau mai bine zis constiinta! pentru ca am prea multe produse pentru dus si chiar nu aveam nevoie de el.  Intamplarea a fost ca una din angajatele farmaciei Tei sa puna acest produs pe raft fix cand eu eram acolo si cumparam apa micelara pentru demachiere Provegol de la SVR. A fost un semn! Totusi am fost super inspirata ca am luat tubul mic pentru ca intr-un final s-a dovedit ca nu ma inteleg deloc bine cu acest produs. Pe cat de entuziasmata am fost in ziua in care am vazut intamplator produsul pe atat de dezamagita am fost cand l-am folosit pentru ca imediat dupa ce am clatit uleiul de pe corp am simtit ca ma strange pielea, ca o usuca si ca trebuie sa folosesc imediat altceva. Ceea ce am si facut. Am folosit un gel cremos si mi-a trecut imediat acea senzatie de disconfort. 
O surpriza pentru mine a fost textura acestui produs, nu e ulei pur, ci mai degraba un fel de solutie de gel apoasa, care la contactul cu apa se transforma intr-o spuma fina uleioasa. Este un produs care poate fi folosit si pentru fata si pentru corp, dar eu nu am avut curaj sa il pun pe fata avand in vedere ce problema am avut cu el pe corp. 
Nu credeam in veci ca pot sa am o asa reactie negativa de la un ulei de corp. Mai ales ca in reclama lor de promovare se spune ca "are o formula unica, ce contine o treime agenti de hidratare si de restaurare a lipidelor, fara conservanti, sapun sau sulfati si ca nu afecteaza bariera de protectie naturala a pielii". Nu am pielea uscata si nici sensibila, dar dupa ce folosesc uleiul de dus Atoderm simt nevoia imediata sa folosesc un produs de hidratare. De cele mai multe ori am ales sa ma spal imediat cu alt gel de dus, dar de dragul experimentului de cateva ori am asteptat sa vad daca imi trece senzatia de piele uscata: pana nu am folosit o crema de corp am avut acea senzatie nasoala de piele care "tine". 
 Pentru mine acest ulei de dus este un mare NU! Nu pot sa va spun cat de fericita sunt ca nu am ales tubul mare si tentatia a existat, in special pentru ca initial mi-a placut forma de prezentare, adica tubul cu pompa de dozare. 

Cred ca am un fel de alergie la ceva din compozitia acestui produs, pentru ca reactia asta o am cand folosesc sapun solid, orice fel de sapun solid pe maini. De obicei ma inteleg bine cu Bioderma, nu pot sa traiesc fara SensiBio H2O si Sebium Global, dar nu voi mai cumpara vreodata acest ulei de dus. Momentan il folosesc pentru spalatul pensulelor de machiaj pentru ca nu ii vad alta intrebuintare.

Experienta mea negativa nu trebuie sa va descurajeze daca va doriti sa incercati acest produs. Pe net gasiti o multime de povesti ale fetelor care s-au inteles bine cu el. 
PS: Uleiul de dus Atoderm miroase demential, eu il asoziez cu parfumul de lamaita. Nu este foarte puternic, dar suficient cat sa te bine-dispuna.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu