Demachiant bifazic Sephora, Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Cand am auzit de lansarea paletei Too Faced Chocolate Bon Bons am intrat intr-un magazin Sephora sa o vad live. Arata si miroase delicios. Ciocolata si inimioare. Ce iti poti dori mai mult? Si cu toatea astea nu am pus mana pe ea. Probabil pentru ca sunt constienta ca nu o sa o folosesc. Pentru ca de mai bine de un an de zile folosesc zilnic 2 nuante: roz pal si mov. Machiajul meu este deja rutina, cred ca pot sa il fac cu ochii inchisi. Simplu si la obiect. Am o gramada de palete care zac nefolosite. Sau mai bine spus folosesc doar rozul din ele :))) Nici pretul de 208 lei nu mi-a fost pe plac, altfel m-as fi indurat sa o cumpar doar pentru aspect, fara sa ma mai gandesc daca o folosesc sau nu. Dar mi-am dat seama ca e un moft prea mare. Chiar nu imi trebuie alta paleta de farduri. 

Dar ca sa revin pe subiect va spun ca mi-a fost naspa sa plec din magazin cu mana goala si tot imi trebuia un demachiant, asa ca am cumparat doua produse , marca Sephora. Iar azi o sa va povestesc mai multe despre demachiantul bifazic marca proprie Sephora sau pe numele lui englezesc Sephora Waterproof Eye Makeup Remover.
Demachiantul bifazic Sephora este un produs pe baza de ulei special conceput pentru ochi, fara parfum si fara alcool. Contine un complex bogat in flavonoide si extras de masline pentru a fortifica genele. Nu stiu daca ajuta la intarirea lor pentru ca sunt abia la inceput si nu am observat ceva in aceasta privinta, dar in timp  posibil sa ajute. Ramane de vazut.
Inainte de folosire se agita bine flaconul. O varianta comoda de a nu agresa ochii este aceea de a lasa o discheta imbibata cu produs cateva secunde pe ochi pentru a dizolva machiajul.
Daca initial pe discheta nu se vad prea multe urme de murdarie, se poate observa usor ca machiajul meu se "dezintegreaza" pe piele. Dupa care insist cu aceeasi discheta demachianta pentru indepartarea resturilor. Daca nu sunt multumita de rezultat, repet procedura. Daca pun mana pe piele simt o pelicula fina de ulei, dar ma bucur ca nu il simt decat la atingere, in comparatie cu alte produse pe care le simt uleioase in timp ce le folosesc si dupa aplicare.
Nu irita ochii, nu doare, se poate folosi de persoanele care poarta lentile de contact ( si eu port lentile) si de persoanele cu piele sensibila.
Acest produs nu este suficient pentru o demachiere corecta: trebuie  sa va spalati pe fata, sa folositi o apa micelara, sau ambele. Eu optez pentru varianta din mijloc.
Pe discheta se vad usoare urme de reziduuri care pe pielea ochilor nu au fost vizibile si din acest motiv eu intotdeauna ma dau cu apa micelara dupa orice tip de demachiant.

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover se gaseste in 3 variante: flacon de 50 de ml ( cum am eu) la un pret de 20 de lei, flacon de 125 ml la 35 de lei si flacon de 250 ml la un pret de 41 de lei. 

Singura mea nemultumire fata de acest produs este capacul filetant (pentru ca am prostul obicei de a le rataci ) si prefer un capac care sta atasat de ambalaj. Dar asta nu afecteaza in nici un fel eficacitatea acestui produs. E doar un moft al meu pe care nu il prea bag in seama avand in vedere cat de mult imi place acest produs.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu