Top 10 Best Dressed Oscar 2016

Anul acesta nu am stat sa urmaresc live decernarea premiilor Oscar, am citit castigatorii in dimineata aceasta si am analizat rochiile. Nu m-a atras nimic in mod deosebit si pot spune ca mi se pare cea mai saracacioasa colectie de rochii pe care am vazut-o de-alungul anilor de cand urmaresc eu aceasta ceremonie. 
Am ales cateva rochii cate mi-au placut, dar nimic wow sau care sa ma faca sa mi le doresc. Le-am vazut, asa si-asa si gata le-am si uitat :))  Nimic memorabil. 

Topul meu pentru cele mai bune rochii de Oscar 2016 este: 

1) Margot Robbie intr-o rochie Tom Ford, material metalizat aurie cu textura de sarpe . Un decolteu indraznet, dar nu vulgar. Manecile ofera eleganta rochiei. Destul de dragut. Imi place. 
2)  Saoirse Ronan a declarat ca ales o rochie verde in onoarea tarii ei de bastina: Irlanda. Rochia este o creatie Custom Calvin Kleine. Nu are nimic deosebit, dar atrage prin simplitate.
3) Cate Blanchett in Armani Prive.  Mi se pare o rochie potrivita pentru o serbare de copii pe tema Primaverii si zana anotimpului ar arata perfect in ea. Imi place alura copilareasca a rochiei, dar nu mi se pare ca i se potriveste deloc ei ca persoana. La 46 de ani nu este batrana, dar totusi e o persoana prea eleganta si matura pentru a purta o astfel de rochie. Poate ma insel, dar asta e imaginea mea despre Cate. 
4) Priyanka Chopra in Zuhair Murad. Pare o rochie de mireasa. Mi-ar fi placut mai mult daca nu ar fi fost transparenta, macar sa fi avut o dublura, sa nu i se vada picioarele prin rochie.  Frumusica.
5) Chrissy Teigen in Marchessa. Cea mai frumoasa graviduta. 
6) Charlize theron in Dior. La prima vedere nu mi-a placut rochia, dar am renuntat la pretentii pentru ca in ritmul asta nu am de unde sa scot 10 rochii pestru acest top. Ori rochia e prea decoltata ori Charlize nu are destul material genetic pentru a justifica decolteul. Care varianta o preferati? :))) Eu zic putin din ambele. 
7) Tina Fey in Atelier Versace.  Nu ma atrage forma rochiei, cat culoarea ei. 

8) Isla Fisher in Marchesa. Va vine sa credeti ca are 40 de ani? Eu nu ii dadeam mai mult de 25. Am cautat rapid numele ei pe google pentru ca habar nu aveam cine e si i-am gasit biografia. 40 de ani si 3 copii? Nu imi vine a crede.  Mai tarziu am realizat ca am vazut un film cu ea si Ryan Reynolds. Nu a fost asa de frumoasa in film. Ce face machiajul din om :))

8) Sofia Vergara
9) Jennifer Garner in Atelier Versace. Cel mai frumos zambet!
10) Kate Winslet in Ralph Lauren.

Luati aminte ca acesta este topul preferintelor mele, nu sunt critic de moda, doar un simplu observator/telespectator. Voua ce rochie v-a placut mai mult? Sau ce model v-a placut care nu a intrat in topul meu? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu