Stylish Lady Women's Cocktail Party New Fashion Short Sleeve O-neck Sexy Dresslink Dress

Era cat pe ce sa pierd un colet pentru ca "desteptele" de la posta nu mi-au trimis aviz si nici preaviz cum ca am primit ceva. Norocul meu a fost ca am primit un aviz pentru alte 3 colete si atunci mi-a dat prin cap sa verific si comanda aceasta. Imaginati-va surpriza mea sa vad ca era avizat de pe 2 februarie, in conditiile in care eu am mai fost la posta in acest timp si abia pe 12 februarie am primiti avizul pentru celelalte comenzi( din alta parte). Daca mai intarziam o zi il trimiteau inapoi. Inca o surpriza pentru mine. Stiam ca se pastreaza la posta timp de 30 de zile coletele neridicate la timp si se plateste taxa de magazinaj. Ei bine nu, acum se pastreaza timp de 10 zile maxim! Asa ca aveti grija. A fost cumva si vina mea pentru ca nu am verificat la timp numarul de tracking, dar totusi trebuia sa primesc un aviz, ca doar asta e treaba fetelor de la posta, nu?! 

Lasand la o parte aceasta poveste, eu sunt foarte multumita de prima mea comanda efectuata pe Dresslink.com 
rochie: dresslink.
 Am ales o rochie tip office, mult mai mulata decat ce port eu de obicei. Imi place sa vad acest tip de rochie in poze sau pe alte fete, dar pe mine nu ma prea incanta. Trebuie sa ma obisnuiesc cu ea. Am impresia ca scoate toate formele in evidenta si nu ar fi o problema majora daca as fi fost mai slaba :)) 
Rochia este 90% identica cu produsul de pe site, diferenta fiind data de fermoar. Pe site apare un fermoar subtire, alb, iar in realitate se vede ca este lat, chiar badaran pot spune. Centura nu este inclusa in pretul rochiei ( de 10 dolari ). Acum imi pare rau ca nu am luat versiunea mov, am impresia ca e mai frumoasa. Ramane pe data viitoare. 
 Al doilea produs comandat a fost aceasta pereche de sosete crosetate care imi aduc aminte de personajele feminine din desenele animate japoneze. Asta e tinuta lor clasica: rochii scurte cu sosete lungi. Am scurtat pe moment rochia de mai devreme si am obtinut imaginea de mai sus. Nu ma vad iesind asa pe strada vreodata, dar pentru o poza merge :D 
sosete: aici
Chiar daca au gaurele, sosetele sunt foarte calduroase. Imi place combinatia gri-crem. Cel mai probabil le voi purta in cizme, cu blugi. Se vede dragut detaliul dantelat de pe margine. Le-am prins la reducere, de la 4,14 dolari la 2,90. Daca va grabiti poate mai prindeti si voi oferta. Si au mai multe modele, nu doar acesta.
 Din pacate acest site nu ofera transport gratuit, ci se plateste in functie de greutatea produselor alese. Eu am dat aproape 7 dolari pentru ca am ales optiunea de transport cu numar de verificare, dar exista si o varianta mai ieftine, fara tracking number, la 4 dolari. Am vrut sa fiu mai sigura si a meritat un banut in plus. 
Daca aveti bafta puteti gasi si produse fara cost de livrare, iar eu am profitat de acest lucru si mi-am luat un inel, pe care o sa vi-l arat separat in alta postare. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu