Ulei de corp cu mandarina si grapefuit Jovis

Cand am impresia ca am pielea foarte uscata folosesc  ulei de corp dupa dus si ma simt instantaneu mai bine. De regula nu imi plac uleiurile pe piele pentru ca sunt ... uleioase si am impresia ca dureaza o vesnicie pana intra in piele, dar recent am descoperit un ulei de corp care mi-a schimbat partial parerea. Este vorba despre uleiul de corp cu mandarina si grefuit de la Jovis
Daca nimeresc cantitatea optima de ulei necesara pielii mele atunci se absoarbe repejor, in 5-10 minute, insa daca aplic cu generozitate cum am eu obiceiul, atunci il simt toata seara pe piele. Ce ma bucura cel mai mult la acest produs este faptul ca nu imi simt mainile uleioase si "incarcate" de la el, iar aplicarea lui imi da o stare de bine, prelungind momentul de relaxare dupa baie. Bineinteles ca e si mai placut daca ti-l maseaza altcineva pe corp :) 

Uleiul de corp Jovis are la baza doua dintre cele mai renumite si eficiente uleiuri pentru ingrijire, uleiul de migdale dulci de uleiul de samburi de caise, care iti vor lasa pielea matasoasa, fina si parfumata, restabilind nivelul de hidratare pana si pentru cea mai uscata pielea. 

Eu descifrez doar mirosul de mandarina, nu mi-as fi dat seama ca are in compozitie ulei de migadale dulci si samburi de caisa daca nu as fi citit pe eticheta. Parfumul nu este foarte puternic, dar este destul cat sa te bina-dispuna si cat sa aromeze toata camera. Abia dimineata imi simt pielea fina si catifelata, in comparatie cu alte creme sau unturi de corp de la care simt mai repede efectul de catifelare, dar nu ma deranjeaza acest lucru ( probabil pentru ca asa se intampla si cu alte uleiuri de corp pe care le-am incercat ). 

Produsele Jovis Homemade Beauty se remarca prin simplitatea cuvintelor care le descriu cel mai bine, 100% natural, 100% handmade.
Cred ca este un produs perfect pentru ingrijirea pielii pe timp de toamna-iarna sau pentru un ulei de masaj cu dublu efect: si relaxare si hidratare. Nu ma vad folosind acest ulei pe vreme buna pentru ca ca imi incalzeste pielea, desi nu are efect termo activ. Probabil simt acest lucru de la masaj. dar cat timp mai e frig afara merita incercat.

O sticla de 100 ml costa 29 de lei si il gasiti pe site-ul oficial al companiei Jovis

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu