Gama Skinnergy Elmiplant

Acum jumatatea de an a fost lansata gama de produse Skinnergy de la Elmiplant ce contine 3 creme hidratante pentru ten: refresh it!, go moist! şi break free!
si 3 pentru corp: So alive!, So pampered! şi So bright!,  impartite pe categoriile de piele normala/mixta, uscata sau grasa.
Skinnergy se adresează unui grup-tinta cu varsta mai mica, produsele sunt potrivite persoanelor tinere, adolescentelor, persoanelor sub 20 de ani, un grup care a fost mai putin abordat până acum de brandurile romanesti.
 
Eu am incercat cele 2 produse din gama pentru ten normal/mixt: Refresh It si So alive!
Skinnergy Refresh it! este o crema imbogatita cu extract goji 100% natural. Superfructele de goji, supranumite si fructele fericirii ajuta la cresterea energiei, vitalitatii si rezistentei pielii, precum si la protejarea tenului impotriva imbatranirii premature, datorita proprietatilor antioxidante. Are o textura usoara, ce se absoarbe rapid in piele, dar care din pacate imi lasa pelicula grasa pe ten. Imi place sa o folosesc pe post de baza de machiaj. Miroase demential, a caramel am eu impresia, dar un pic prea puternic pentru o crema de fata si din acest motiv mai mult de jumatate am folosit-o pe post de crema de corp.  
 
Skinnergy So Alive! este crema de corp pentru piele normala/ uscata  îmbogătita cu extract 100% natural de superfructe de goji, iar datorita proprietatilor energizante şi revitalizante, noul produs ajuta la protejarea pielii şi mentinerea unei hidratări optime. Extractele benefice hranesc in profunzime pielea şi luptă împotriva radicalilor liberi.
Din nefericire eu nu am simtit acest efect de hidratare mentionat in descrierea oficiala. Nu simt nici un efect de hidratare sau de catifelare, nici pe moment si nici in timp.  Intra repejor in piele, dar pielea este lipicioasa cam jumatate de ora de la aplicare. Si cu toate acestea imi place aceasta lotiune de corp pentru efectul racoritor si pentru parfum care se mentine cateva ore bune si este asemanator cu cel al cremei de fata din aceeasi gama. Dintre cele doua prefer mirosul cremei de fata, este mai dulce, mai placut. 
 
Aceste produse se gasesc mai peste tot si sunt foarte ieftine, lotiunile de corp sunt in jur de 10 lei si cremele pentru ten in jur de 18 lei. Preturi acceptabile avand in vedere ca sunt destinate adolescentelor. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu