Beauty news, noutati de la Melkior

Am impresia ca Melkior lanseaza saptamanal cate un produs nou. Sau poate mi se pare mie pentru ca primesc ofertele lor pe mail si mai tot timpul au promotii 1+1. 
Azi de exemplu au creionul de buze MK Bordo, la un pret de 35.90 de lei. 
Au lansat doua nuante noi de creion de contur buze: Brown si Rose Nude. Mie nu imi plac nuantele maronii, dar Rose Nude pare perfect pentru mine. Formula are la bază ceară şi vitamina E pentru protecţie şi hidratare. Se gasesc la pretul de 19,90 lei. 
Melkior a creat apa emolienta care inmoaie şi pregateste cuticulele pentru a fi inlaturate cu usurinta. Se bazeaza pe o formula îimbogatita cu vitamina A, E şi F. Este echivalentul solutiei de inlaturare cuticule de la alte firme, doar ca are alta denumire. 

Nu stiam ca exista diluant pentru lacul de unghii care regleaza consistenta ojei. Daca mi se ingrosa oja stiam ca daca folosesc cateva picaturi de acetona ii prelungesc putin viata, dar apoi ajunge garantat la cos. Ei bine, de acum inainte poti salva orice oja cu cateva picaturi de diluant pentru oja Melkior, fara sa iti fie frica ca ii strici consistenta. adaugi cateva picaturi de diluant in oja, agiti bine si astepti 20 de minute inainte sa aplici oja pe unghii. 
Melkior a creat Lacul de unghii pentru copii “Kids Nail Color”. Are o formula delicata, potrivita pentru manichiura copiilor. Se aplica usor si se indeparteaza la spalare pentru ca este pe baza de apa. Capata un aspect vibrant atunci cand se usuca si se indeparteaza cu usurinta cu apa calda si sapun. Se gaseste in culori vibrante si lucioase, un motiv bun de joaca! Pink, Fuchsia, Coral, Yellow, Lilac, Blue. Le gasiti pe site-ul Melkior, sau in magazine la pretul de 16.90 lei fiecare. 

Nu prea inteleg eu de ce sa dai cu oja pe unghiile copiilor daca se ia de la prima spalare pe maini (sau daca trebuie sa insisti pe fiecare unghie ca sa se ia culoarea), dar pentru cine are copii probabil are mai mult sens acest produs. 

Eu mi-am cumparat chiar ieri un produs pentru indepartarea cuticulelor-  de la alta firma, altfel m-ar fi tentat  apa emolienta. Pe voi ce va tenteaza mai mult din noutatile Melkior? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu