Fake M.A.C. Viva Glam Lipstick by Lady Gaga

Eram la administratia financiara cand a intrat in biroul in care aveam eu treaba o tanti cu o sacosa plina cu haine si cosmetice. Furnizor vechi al fetelor de acolo din cate am inteles eu din ce povesteau ele. Si dintr-o data a inceput sa insire pe jos si pe unde apuca treninguri cu logo adidas, tricouri, sosete si diverse cosmetice. Mai rau ca la targul de animale din varful muntelui. Dar de, eram intr-o institutie cu prestigiu :)) Eu eram singura persoana "noua" de acolo, restul erau doar angajate, dar mi s-a parut o lipsa totala de respect. Fie, trecem peste, ca doar nu sunt eu cine stie ce personalitate. Nu s-a sfiit de mine, nici matusica vanzatoare, nici angajatele fiscului. M-a deranjat mai mult faptul ca tipele alea chiar credeau ca produsele alea sunt originale. Vanzatoarea incerca sa isi promoveze marfa, o inteleg, de tot repeta intr-una sintagmele sunt originale, mama, de firma. Ia acum, ca nu mai prinzi la asa oferta. Truse de farduri M.A.C. in conditiile in care eu nu stiu ca fie vreo trusa de farduri de la ei, eu stiu ca au doar farduri si iti faci tu trusa in cutie magnetica. Poate am ramas eu in urma cu stirile. Dar cand am vazut rujurile  chiar ca m-a luat rasul. Un ruj M.A.C. la 15 lei? Chiar cu cateva zile in urma citisem un articol despre cum sa deosebesti fake-urile de originale si mi-a sarit in ochi carcasa. rosie, car etrebuia sa fie neagra de fapt. Eu am incercat sa le spun, dar nu m-au bagat in seama. Mi-au spus ca sunt furate din strainatate si de asta costa mai putin, pentru ca vor sa scape de ele. Bineinteles ca toate femeile s-au strans in jurul marfii, iar pe mine m-au uitat. Pana la urma tot uitandu-ma la ele cum isi aleg haine si cum incearca produsele pe mana, am prins si eu drag de un ruj :))) Dar macar eu l-am luat cu buna stiinta! Am stiut ca e fals. Dar ce sa fac, mi-a placut culoarea si asta e. am dat 15 lei pe el. Roz!!! 
Rujul original are carcasa neagra la exterior si in interior e rosie. La cel fake e exact invers. De asemenea difera varful rujului, originalul e mai rotunjit, nu asa de ascutit ca in poza mea. Are semnatura lui Lady Gaga pe carcasa interioara. Are si acesta o semnatura, dar nu e identica cu originalul, scrie gaga si ceva indescifrabil pe ea. Si formatul scrisului difera. Parfumul rujului. Sunt multe caracteristice prin care se deosebeste un ruj original de unul fake. 
Culoarea mi se pare identica cu ce am vazut in pozele de pe net la rujul original. Mie imi place, e vesela. 
Rujul e cremos, dar uneori lasa urme inestetice pe buze care trebuie sterse, iar apoi reaplicat rujul. Pe buzele uscate se vede foarte urat,  fiecare crapatura in parte este evidentiata. Daca aveti buze uscate trebuie neaparat exfoliate. Rezista foarte putin pe buze, 2-3 ore, dar la ce compozitie indoielnica are, nu ma asteptam la minuni. Pe mine nu ma deranjeaza faptul ca trebuie sa il reaplic mereu. 

Este al doilea ruj fake de la M.A.C. pe care il am, primul a fost cadou, cumparat de o prietena intr-o situatie asemanatoare, doar ca ea nu a stiut ca este fraierita. Eu am fost constienta pe ce dau banii, asa ca nu am de ce ma plange. A fost alegerea mea sa cumpar un fake. Totusi imi pare rau ca nu am reusit sa le bag mintile in cap la femeile alea de la administratia financiara. O sa cumpere incontinuare cu credinta ca sunt originale, Va dati seama ce afacere cred ele ca au facut? :))) Pacat, dar eu am incercat sa le deschid ochii. Mai departe e problema lor.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu