Seturi cadou de la Bottega Verde

Pe langa cadourile pe care le ofer in dar familiei si prietenilor de Craciun, trebuie sa cumpar ceva si pentru colaboratorii mei, care de fapt sunt colaboratorii firmei, dar pentru ca am un patron super mega zgarcit, ma simt obligata eu sa le iau ceva. Obligat e mult spus. Nu ma forteaza nimeni, doar bunul simt. Pe langa faptul ca pe unii ii vad zilnic, cum sunt fetele de la trezoreria publica si cele de la banca, ma simt aiurea sa intru intr-o institutie publica, chiar intr-un sediu de firma privat, cu mana goala cand toti in jurul meu aduc cadouri. Si credeti-ma ca mi s-a intamplat de multe ori, dar macar acum de Mos Craciun sa fiu si eu pregatita. Si am observat ca atunci cand oferi ceva in dar, indiferent de valoare, intotdeauna functionarii publici se vor purta mai frumos cu tine. Si aici ma refer la persoanele juridice, care merg des acolo si pe care au destul timp sa ii cunoasca, nu la persoanele fizice care daca merg de 2-3 ori pe an e mult. Eu am zile cand merg in acelasi loc si de 4-5 ori. Uneori ma ajuta cu sfaturi, daca uit un document la sediu, ma lasa sa il aduc a doua zi, dar primesc ce imi trebuie, lucru care in mod normal nu e corect dupa regulile institutiei. 

Pentru ca in ultima perioada nu imi place sa colind la pas marunt magazinele in cautarea cadourilor perfecte, in ajutorul meu vine BottegaVerde.ro care ne intampina cu peste 1000 de seturi cadou de cosmetice naturale pentru a indeplini toate preferintele celor dragi si ... mai putin dragi. 

Dupa ce am studiat oferta de cadouri de pe BottegaVerde.ro, in functie de nevoile si preferintele mele am impartit ofertele pe 3 categorii:
1) Cadouri pentru familie si prieteni, adica acele cadouri de pe BottegaVerde care ma atrag cel mai mult, la care nici nu ma uit la pret, doar la continut. Cum este si cazul pachetului special Craciun Magic Argan,  ce contine 6 produse cosmetice cu argan marocan ideale pentru hidratarea pielii si a buzelor. 

2) Cadouri pentru acele persoane pe care le vad zilnic, fie ele colegele mele de birou, fie cele de la locurile pe care le bantui zilnic de luni pana vineri :D  Unele din ele pot spune ca imi sunt amice, asa ca am cat de cat idee de preferintele lor, dar in majoritatea cazurilor aleg aromele care imi plac mie. Cum este si cazul pachetului special Craciun Neroli
3) Cadouri din obligatie , atat pentru femei cat si pentru barbati suna putin urat, dar asta e adevarul. Adica acele cadouri pe care le dau de exemplu tipei de la taxe si impozite pe o vizitez o data la 2-3 saptamani. Sau a celei de la fisc pe care o vad super rar, dar o sun la 2-3 saptamani cand am neclaritati cu privire la codul fiscal. Sau agentului de vanzari de la furnizorul X cu care tin legatura zilnic pe email si ne vedem o data pe saptamana. Daca pentru primele 2 categorii nu m-a interesat pretul, aici se schimba putin problema. Mi-am impus o limita de 50 de lei. Iar BottegaVerde.ro are o gama variata de seturi cadou sub 50 de lei: pachetul special Craciun ingrijire maini, pachetul special Craciun struguri rosii, setul cadou proteine cu matase si ceva seturi pentru barbati, pe care le-am ales din ochi,  iar absolut preferatul meu este pachetul ( pentru femei ) Cadou Ciocolata
Acesta din urma depaseste baremul impus, dar diferenta este foarte mica. Norocul meu este ca toate aceste seturi au reduceri considerabile, de pana 67%, altfel dadeam faliment. Si in plus au si un ambalaj frumos! 

Eu una m-as bucura sa primesc oricare din aceste seturi cadou, asa ca nu am nici cea mai mica indoiala ca vor fi bine primite. Lista mea e pregatita, a voastra cum e? Ce va face cu ochiul? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu