Wink Pink FrontCover Lipstick, Review

Am primit mini rujul Wink Pink de la Front Cover Cosmetics la prima editie de #beautyswap la care am participat si de atunci a devenit unul din rujurile mele preferate. Din pacate il folosesc cu moderatie pentru ca nu stiu de unde sa il cumpar. Am cautat pe diverse site-uri de la noi, dar nu se gaseste. Am cautat si pe site-uri din afara tarii, dar degeaba, am dat de un singur ruj de la Front Cover, dar nu nuanta care ma intereseaza pe mine. Au si o pagina de facebook, dar nu mai este activa din februarie 2014. Site-ul oficial al companiei nu functioneaza.
Anul trecut stiu ca am vazut ceva truse de farduri Front Cover la Sephora, dar rujuri nu am vazut. Ba chiar am si eu una, castigata de la Dana Makeup. Sunt produse destul de bunicele. 
Rujul rezista 6-8 ore pe buze, chiar daca mananci. Isi pierde treptat din culoare si intensitate, dar la sfarsitul zilei tot ai coturul buzelor marcat. Este un ruj cremos, dar nu neaparat hidratant. Trebuie sa ai buzele destul de netede, altfel se vede fiecare crapatura prin ruj si este destul de inestetic. 
Eu am impresia ca este un ruj mov, chiar daca are Pink in nume. Indiferent de nuanta mie imi place maxim! Daca vedeti undeva la vanzare rujuri de la Front Cover Cosmetics dati-mi si mie de veste, va rog. Mi-ar placea mult sa recumpar acest ruj.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu