OOTD: Tricou lejer de la Bonprix

De cand am pus extra carnita pe mine, toate tricourile mele sunt exagerat de mulate, vin ca turnate pe corp, la cea mai mica miscare  gresita se ridica si ma trezesc cu abdomenul la vedere si din aceste motive nu ma mai simt bine deloc in ele. Si uite asa  am inceput sa colind pe net in cautarea unor tricouri destul de lungi ca sa acopere burta, nici prea mulate, nici prea largi, nici prea incarcate, nici prea simple si mi-am ales 2 modele de pe Bonprix. 
Primul ales a fost un tricou bleumarin imprimat cu un fluturas, care pe site se gaseste sub denumirea de bluza Flamm cu maneca 1/2. Nu prea inteleg eu de ce ii zice bluza si nu tricou, dar nu mai conteaza detaliile astea. 

Mi-am ales marimea 36-38 in conditiile in care acum eu port 40. Prietena mea care poarta 36 l-a probat si chiar daca  ii vine bine si ei, doar putin mai larg decat pe mine, este mult prea lung pentru ea, il poate purta ca pe rochita, asa ca atentie la marimi. 

Mie imi vine bine si este exact ce imi doream, un tricou nu prea larg, nici fix, care sa stea "bine" peste burta, sa nu se ridice, indiferent de ce as face.
Materialul este 100% bumbac, rezistent la boacane, mai ales ca a trecut testul poneiului care m-a prins cu  dintii pana la urma, dar nu l-a rupt :))
Iar ca un plus desi am stat aproape toata ziua in soare nu am transpirat deloc, in comparatie cu alte haine in care ma trezesc uda pe spate.
Mai sunt inca 4 culori disponibile cu acest imprimeu: galben, corai, acvamarin si verde, dar am preferat bleumarin. Nu se vede asa bine culoarea in poza, pare negru, dar in realitate nu este.
Al doilea tricou l-am ales cu intentia de a il purta "bagat" in fusta si am optat pentru ceva cat mai simplu, fara model, pentru ca am nevoie sa se asorteze la cele 8 fuste pe care le am, asa ca cea mai buna alegere mi s-a parut acest tricou alb, care la fel are o denumire ciudata de bluza din fire Flamm. Materialul este tot 100% bumbac, dar este ceva mai subtire fata de materialul tricoului cu fluturas. Modelul este identic cu cel din poza de pe site, doar ceva mai sifonat dupa ce l-am scos eu din masina de spalat. Simplu si alb, se va asorta la orice, fuste, blugi, doar ca nu am apucat eu inca sa il port si nu am ce va arata :) 
Iar daca tot am ajuns pe bonprix, nu puteam sa nu arunc un ochi si pe sectiunea de lenjerie pentru femei, de unde am ales un sutien cu push up care are un model foarte dragut cu dantela, dar si mega util pentru rochiile mai decoltate pentru momentele cand nu vrei sa arati mai mult decat trebuie.
 Nu stiu ce a fost in capul meu de am ales o marime mai mare decat ce port eu de obicei 85C in loc de 80C, este putin mare, dar nu ma deranjeaza, e purtabil. 

Comanda a venit in aproximativ 2 saptamani din momentul in care am pus produsele in cos, dar am prins si perioada cu mini vacanta de Rusalii. Mi se par putin cam mult de asteptat, dar de produse sunt foarte multumita si cum nu era nimic urgent, nu m=a deranjat asteptarea aceasta. Dar daca aveti de gand sa va comandati de exemplu o rochie de seara pentru un eveniment anume, aveti grija cum va incadrati in timp, pentru ca si data trecuta tot in 2 saptamani am primit comanda! Voi ati comandat ceva de la Bonprix? Cat de repede au venit produsele?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu