NOTD, Color del Sol lila

Am descoperit o nuanta noua in mormanul meu de sticlute cu oja. Nu tin minte sa fi folosit vreodata aceasta oja de la Editt Cosmetics si in plus se vede ca recipientul este plin, asa ca nu imi explic de ce eticheta este asa uzata incat nu pot descifra ce scrie pe ea ... 



Imi pare rau pentru ca mi-ar fi placut sa stiu numele nuantei, sa stiu ce cauta pe viitor pentru ca imi place super mult aceasta nuanta de lila, care bate spre mov-gri intr-o anumita lumina.


Acum ceva vreme am capatat de la o prietena o oja rosie din aceeasi gama Color del Sol, probabil intre timp mi-am cumparat singura aceasta sticluta, dar pe moment nu am nici o amintire despre acest lucru. 

 Nu am editat deloc aceste fotografii in afara de crop , diferenta de culoarea se datoreaza momentului zilei cand am realizat aceste poze, fara blitz: dimineata, seara si la amiaza. 
Culoarea se aplica destul de usor, dar sunt necesare 2 straturi pentru un aspect uniform si din pacate acest lucru ii afecteaza puterea de uscare. Am incercat sa stau nemiscata minute bune, dar tot mi-au aparut diverse amprente pe unghii. Noroc ca nu se observa prea tare. 

Ca baza si top am folosit tratamentul 8in1 Total Action Intensive Nail Conditioner de la Eveline Cosmetics despre care am vorbit pe larg aici, iar im acest mod am reusit sa am unghiile intacte timp de 12 zile! 
Nu am incercat sa folosesc aceasta culoarea fara acest tratement, asa ca nu stiu cum se comporta in rest, dar daca tin eu minte oja rosie din aceeasi gama rezista destul de mult, iar atunci inca nu descoperisem acest tratament, asa ca inclin sa cred ca ar rezista destul de mult ( in conditiile in care nu orice oja rezista mai mult de 3-4 zile pe unghiile mele ).

 


Pe scurt: imi place maxim culoarea, dar habar nu am de unde am aceasta oja si nici de unde o pot cumpara! Pe net nu am gasit mare lucru despre aceasta marca, iar daca o vedeti pe undeva, please let me know!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu