Crema de corp Botanis , Argan Ol , Review

De cateva luni de zile folosesc crema de corp de la Botanis cu ulei de argan si simt ca nu se mai termina! Probabil pentru ca in tot acest timp am folosit si alte creme de corp.
Am cumparat aceasta crema la nimereala pentru ca vroiam sa incerc ceva nou si cuvantul argan mi-a atras atentia. Pe un tub de 500 ml am dat 15 lei la farmacia Tei. Pe eticheta nu scrie procentul de ulei de argan, dar imi imaginez ca este foarte mic pentru ca este o crema foarte ieftina. 
Mi-a placut ambalajul cu pompita pentru ca este foarte usor de folosit. Acum o saptamana, pompita mea s-a blocat. Am taiat tubul si mai avea crema in el  pana la nivelul etichetei de unde incepe desenul cu copacul de argan. Am mutat crema intr-un borcanas vechi de crema de fata. 

Crema se intinde foarte greu pe corp. Cam 2-3 minute de la aplicare sunt alba toata pana intra in piele. Nu o simt ca fiind o crema foarte hidratanta, dar macar nu lasa pelicula grasa. Mirosul este discret si placut, nu persista. Nu am vazut imbunatatiri majore de la aceasta crema. 

Nu este o crema pe care o voi recumpara. O sa o folosesc pana se termina, dar pe viitor voi incerca altceva.

Ati incercat aceasta crema? Ce crema de corp folositi? 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu