Manicure Fail , 3

Zilele trecute am vazut acest clip pe facebook:

                                                                       Mi-a placut modelul, dar si mai important a fost faptul ca parea destul de simplu de executat. Da, este usor sa mazgalesti, doar ca rezultatul nu e garantat ca in clip :)))
Eu am ales alte culori, tot cu contrast puternic: alb si roz, fata de alb si negru, dar nu imi place deloc cum se vede.
Seamana, dar nu aduce?!
Din greseala am si atins o unghie si s-a sters putin oja. Am dat cu lac la final si am asteptat sa se usuce. Dar nu mi-a placut rezultatul. Mi-am sters unghiile imediat: un alt experiment nereusit!

Voua va place modelul din clip? L-ati incerca, l-ati incercat? Daca aveti poze sa imi aratati si mie rezultatul vostru :)




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu