Preferatele verii 2014

Nu am facut niciodata un articol gen produsele preferate ale lunii X, asa ca am zis ca e timpul sa ma apuc si eu, doar ca am ales pentru inceput o serie de produse pe care le-am folosit cel mai mult in aceasta vara.
Am ales doar produse de machiaj pentru ca am fost mai tot timpul pe fuga si nu am avut rabdare pentru un look elaborat.
Am folosit un bb-cream cu factor de protectie 15 de la Wet'n'Wild Ultimate Sheer Tinted Moisturizer nuanta Ivory.
Este o crema colorata cu acoperire usoara, nu ascunde cosurile/petele rosii, doar uniformizeaza culoarea tenului si o hidrateaza. Anterior aplicarii ei, folosesc serumul anti-acnee de la Bioderma: Sebium Global.
Pentru putina caldura in obraji, am folosit blush-ul de la Farmasi, nuanta 04 Tender Blush. Cam prafos in ambalaj, dar se intinde usor cu pensula.
Pentru machiajul ochilor am folosit nelipsitul creion negru de la Lancome pentru waterline, creioanele NYX Jumbo Eye Pencil , in nuantele Cottage Cheese, Sparkle Nude, Strawberry Milk, pentru pleoape si rimelul Twist me Up, de la Burjois. 
Eyeliner-ul de la Lancome are o culoare neagra intensa, dar problema cea mai grava este ca se lasa, curge sub pleoapa si trebuie sa fiu mai tot timpul atenta (de fiecare data cand merg la toaleta sterg putin culoarea lasata pe pielea de sub ochi). Cu toate acestea, inca il folosesc. Mai am putin din el. 
Creioanele colorate de la NYX au nuante placute, dar nu rezista pe pleoape, nici cu baza nici fara, dupa cateva ore se strang in pliul pleoapei. Fara baza, dupa 1-2 ore incep sa se stranga, cu baza cam 4 ore. Ideea e ca mereu le intind cu degetul :))) Le folosesc pentru ca se aplica super usor si cand te grabesti dimineata nu stai de blenduit farduri, sau cel putin eu nu!
Pentru buze cel mai des am folosit rujul de buze Frozen Rose de la Avon si lip-gloss-ul de la Benecos. O sa le vedeti pe ambele in viitorul articol cu produse terminate! 

Cam asa arata aceste produse pe mine (cu rujul Frosen Rose, fara gloss-ul Benecos).
Iar aici am folosit gloss-ul de la Benecos, dar am exagerat putin cu fardul de obraz (am folosit si bronzer, nu doar blush-ul roz de la Farmasi).

Acestea au fost produsele utilizate cel mai mult in aceasta vara pentru "tencuiala casei". Mai mult de 5 minute nu stau sa ma aranjez dimineata. Eu zic ca e suficient. 

Cunoasteti aceste produse, le folositi?




2 comentarii: