21 de metode pentru decorarea oualor de Pasti

Sunt obsedata de decorarea oualor de Paste, parca am dat in mintea copiilor! Nici cand eram mica nu am fost asa interesata de acest subiect, tin minte ca aveam oua rosii si atat! Probabil din aceasta cauza acum vreau ceva spectaculos, asa ca am cautat diverse metode pe net si vreau sa va arat si voua ce am gasit.

1) Oua invelite in servetele cu model

Am incercat personal aceasta metoda. Este destul de usoara tehnica si nu necesita prea mult talent. Am explicat pe larg aici cum am procedat eu.

2) Oua invelite in hartie lucioasa sau in staniol

3) Oua tavalite prin bombonele colorate, zahar colorat sau bilute pentru unghii
Am incercat si acest procedeu: pe langa faptul ca te murdaresti pe maini de lipici si eu nu suport senzatia de maini lipicioase, nici nu am fost multumita de rezultat. In poze se vede frumos, dar in realitate raman mici goluri intre bombonele, iar daca nu distribui lipiciul in mod egal, o sa existe diferente de nivel intre boaboane, adica unele o sa fie mai ridicate decat celelalte. Cam asa arata experimentul meu:
 Daca insistam, probabil reuseam sa fac ceva mai aspectuos, dar am renuntat dupa aceste 2 oua. Nu este de mine aceasta metoda. Probabil pentru copii este amuzanta si ii tine ocupati. Daca voi aveti mai multa rabdare, sa imi aratati si mie rezultatul vostru.

4) Oua infasurate in ata colorata
5) Oua "imbracate" in hainute crosetate:
Pentru cine nu stie sa croseteze isi poate lua adio de la aceasta metoda! Eu nu ma pricep, dar admir rezultatul!

6) Oua decorate cu seminte, paste mici, orez, boabe de fasole, porumb, linte, fulgi de ovaz, cereale micute
7) Oua vopsite in degradee.



Se adauga apa treptat peste vopsea si astfel se dilueaza culoarea.

8) Oua invelite in matase si fierte in apa cu otet. Se poate folosi orice bucata de material din matase, 100% matase, gen esarfe, cravata, haine vechi.


9) Oua decorate cu frunze si flori, invelite intr-un dress transparent si apoi fierte in vopsea.

10) Oua pictate cu acuarele, desenate cu cariori sau cu markerul permanent

11) Oua decorate cu banda colorata ( banda pentru unghii sau banda izoliera taiata fasii)

12) Oua decorate cu paiete

13) Oua invelite in dantela sau intr-o perdea veche si fierte in vopsea.
14) Oua decorate cu hartie, tehnica quilling, cu flori  sau diverse forme din plastic sau material sticlos

15) Oua decorate cu margele
16) Oua decorate cu slipici ( tavalite prin lipici: total sau partial)

17) Oua pictate cu personaje din desene animate, jocuri pc. Strict pentru cine are talent la desen :P

18) Oua tip smiley face

19) Oua colorate decorate cu diverse modele de abtipilduri
 20) Oua invelite in hartie creponata si tavalite prin otet.
21) Oua colorate decorate cu caciulite, iar daca mai tineti minte v-am aratat de Craciun cum se fac acestea aici

Eu cred ca merita incercate aceste metode de decorare a oualor, iar pentru cine are copii distractia e garantata. 
Sper ca v-au placut alegerile mele si daca aveti voi alte metode sau daca incercati ceva "special" sa imi aratati si mie. Spor la treaba! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu