Ski Teal We Drop Opi Nail Polish

Cand cumperi o oja "scumpa" ai ceva asteptari de la ea, in special sa reziste pe unghii cateva zile bune!  Dar ce faci cand nu rezista nici macar o zi?! O oja de 3 lei tine mai mult decat aceasta la 52 de lei.
Inca o dezamagire de la OPI este aceasta sticluta de oja Ski Teal We Drop. 
Culoare imi place foarte mult, o combinatie de verde cu albastru, dar care bate mai mult spre albastru si uneori spre gri inchis: teal.
Oja este destul de densa, dar nu merge aplicata intr-un singur strat pentru ca se vede destul de urat. Are nevoie de 2 straturi pentru a obtine o culoare uniforma. Primul strat se usuca repede, al doilea mai greu. Pateaza unghiile daca nu folositi o baza de unghii sau un loc incolor in avans. 

Nu rezista intacta pe unghii nici macar o zi. Am aplicat oja dimineata si dupa cateva ore m-am trezit cu ea sarita de pe cateva unghii. Fara sa fac curatenie, mancare sau munca fizica, doar tastat. A doua zi aratau ca si cum as fi avut oja  pe unghii de o saptamana.

Am sters culoarea de pe unghii si am reluat procesul: baza, oja 2 straturi si de data aceasta si top coat.  Am mai castigat o zi in acest fel, a sarit de pe unghii a doua zi. 

M-am incapatanat sa port culoarea asta pe unghii 2 saptamani incontinuu, dar am fost nevoita sa imi fac unghiile la 2 zile. Am incercat sa reaplic oja doar pe portiunile sarite, dar nu mi-a placut rezultatul, asa ca trebuia sa le sterg complet, apoi sa aplic oja. 

Nu stiu ce a fost in capul meu si cum de am avut atata rabdare. Acum ma feresc de aceasta oja. Admir culoarea, dar numai gandul ca nu rezista nici macar o zi pe unghii ma enerveaza.

  

1 comentarii:

  1. Si eu am fost dezamagita de OPI, am incercat una singura, un taupe parca, nu-i mai tin minte denumirea.

    RăspundețiȘtergere