Rochii de seara Miss Grey

Zilele acestea am fost agitata sa achizitionez  o rochie de seara si am ajuns in vizita la atelierul de creatie vestimentara Miss Grey, un salon elegant, cu o echipa tanara si comunicativa, care te ajuta sa iti gasesti rochia de vis. De aici poti cumpara o rochie gata terminata sau poti comanda un model dupa ideile tale si indrumarea fetelor de acolo.

Pe site-ul oficial Miss Grey se gasesc modele pe toate gusturile, pentru diverse ocazii la preturi mai mult decat rezonabile.  Toate produsele sunt create cu pasiune in atelierul propriu si poarta eticheta Miss Grey ”Proudly made in Romania”.  Pana o sa va arat eu ce modele mi-am ales, va las o lista cu cateva modele de rochii de seara care mi-au placut:
Dupa cum se observa usor din aceste fotografii, eu inclin spre rochiile lungi, stil A-line, simple si sofisticate in acelasi timp, din materiale fluide: matase naturala sau voal fin, cu accente din dantela brodata sau voal creep. Dar am cateva recomandari si pentru fetele mai indraznete, carora le permite silueta sa poarte ceva mulat:
Nu uitati sa verificati ghidul de marimi  inainte de efectuarea oricarei comenzi online pentru a nu avea surprize neplacute mai tarziu, dar nu va faceti griji daca dati gres pentru ca rochiile se pot schimba daca nu vi se potriveste marimea pot fi inlocuite daca va razganditi in privinta modelului ales.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu