Ulei de kukui, beneficii si intrebuintari

Uleiul de  kukui este folosit de multi ani de-a lungul insulelor din Hawaii pentru a hidrata si proteja pielea de soare, sare si vant.   De asemenea, este utilizat pentru iritatii minore ale pielii, rani și arsuri. Cel mai frecvent este folosit ca ulei de masaj. Acizii grasi prezenti in nuca Kukui il face un produs foarte hidratant pentru pielea si parul uscat.

De cativa ani buni a intrat in atentia publicului larg, in special dupa ce actrita keniana  Lupita Nyong’O a declarat ca il foloseste in ritualul ei de infrumusetare.  

Eu am aflat despre acest ulei cand am participat la #beautyswapbybeautybarometer unde am primit 2 produse cosmetice care au in compozitie acest ulei. 

Cand am aflat ca am fost selectionata sa particip la campania de testare Secom pe Buzzstore, am inceput sa citesc despre produsele Life Flo, am descoperit ca au in portofoliu acest ulei si am ales sa testez acest produs pentru ca este recomandat persoanelor cu orice tip de ten, de la cel gras si acneic pana la cel sensibil si uscat. 
Uleiul pur de Kukui este recomandat tenului acneic, gras, foarte sensibil şi hiper-reactiv pentru ca regleaza secretia de sebum, calmeaza pielea expusa la soare, o repara pe cea crapata si  uscata. Datorita rolului reglator al productiei de sebum, uleiul de Kukui reduce porii dilatati, reduce probabilitatea aparitiei de cosuri si  puncte negre, iar acidul linoleic din compozitie reduce inflamatiile pielii. Uleiul de Kukui este eficient si in reducerea sebumului de la nivelul scalpului si ofera volum si aspect matasos parului gras. 

Folosit direct pe piele se absoarbe rapid, este non-comedogenic si nu lasa pelicula grasa.Nu are un parfum specific, mie mi se pare ca miroase doar a ulei. Pentru par si unghii se poata folosi ca atare sau ca ingredient in diferite masti home-made. 
Cu ajutorul acestui ulei de kukui eu am reusit sa scap de o iritatie pe frunte care apare de la transpiratie. Indiferent de vreme eu transpir foarte mult pe fata, in special pe frunte si imi apar un fel de brobonele sub piele. Nu este acnee, nici puncte de grasime. Am fost deja la doctor, dar nu am gasit cauza problemei si nici nu exista tratament. Se pot face niste injectii pentru a opri transpiratia, dar mi se pare un gest extrem. Si nu transpir tot timpul, doar cand sunt in metrou sau cand sunt foarte agitata, asa ca nu merita. Daca as avea probleme mai grave probabil as accepta tratamentul cu injectii. Momentan ma descurc cum pot. Pozele sunt realizate la o saptamana distanta. Am observat pe zi ce trece cum brobonele se micsoreaza si pana la urma au disparut. 
Recent am inceput sa folosesc uleiul de kukui si pe corp, dupa dus, pe pielea inca umeda. Se absoarbe repede, nu lasa pielea grasa si o hidrateaza. Nu am simtit si un efect de catifelare al pielii. Este adevarat ca prefer lotiunile de corp cu un miros placut, iar acesta nu prea miroase a nimic, decat a ulei, dar am vrut sa vad cum se comporta. Pe par inca nu am incercat uleiul, dar am gasit cateva retede de masti home-made. Ramane de vazut daca le fac sau nu. Momentan pastrez acest ulei pentru fata, nu cumva sa imi apara din nou acea iritatie pe frunte daca nu il mai folosesc. Eu sunt foarte multumita de uleiul de kukui si sunt fericita ca l-am descoperit. 

 



1 comentarii: