Melkior Shiny Lipstick nuanta 12403 Cosmopolitan Red


Daca nu ma insel am primit rujul Shiny Cosmopolitan Red la ultima editie de #beautyswapbybeautybarometer sau la alt eveniment sponsorizat de Melkior pentru ca stiu sigur ca nu l-am cumparat eu. 
Mi-a placut culoarea de cand am desfacut ambalajul, iar de cand l-am incercat pe buze a devenit unul din rujurile mele preferatele. 

In functie de lumina si de cantitatea de ruj aplicata, se vede rosu, rosu fraguta si chiar movuliu. Este un ruj cremos care hraneste buzele, actionand ca un balsam, cu finish metalic stralucitor, care rezista 4-5 ore pe buze. 
Eu am aplicat rujul intr-un strat subtire cu pensula, dar se poate construi o nuanta mult mai intensa daca doriti sa il folositi pentru un machiaj de seara. 
Gasiti acest ruj la orice magazin Melkior si pe site-ul oficial la pretul de 39,90 lei.  



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu