Lenjerii de pat de la Cumparamisim

Cand ma plictisesc de casa mea si simt nevoia de o schimbare ma apuc si schimb mobila dintr-o camera in alta. Dar asta se intampla foarte rar... mutatul mobilei adica, ca plictiseala e la ordinea saptamanii! Am descoperit insa ca cel mai usor mod de a revigora aspectul casei, in special al dormitorului este acela de a schimba mai des lenjeriile de pat si perdelele. O lenjerie de pat noua schimba total design-ul camerei si implicit starea mea emotionala. Dintr-un om stresat, uneori cu nervii la pamant ma schimb instant intr-o persoana calma, cu chef de "joaca" si pofta de viata. Momentan am vreo 5 lenjerii pe pat pe care le tot alternez, dar s-au invechit, s-au subtiat, s-au decolorat pe alocuri, culorile nu mai sunt asa de vii ca la inceput si pe deasupra m-am si saturat de ele, asa ca a venit momentul sa imi maresc colectia. De cativa ani de zile prefer sa cumpar online anumite categorii de produse pentru ca nu imi place sa merg fizic in magazine sa caut ce vreau, este mult mai comod si mai practic (pentru mine) sa gasesc online exact ceea ce imi doresc si asa am ajuns sa descopar lenjeriile de pat din bumbac 100% de la cumparamisim la preturi reduse , unde au mai tot timpul reduceri si diverse promotii active. De exemplu saptamana aceasta primesti cadou 2 perne antialergice la orice comanda ce contine o lenjerie de pat sau o cuvertura. Iar promotia care mi-a atras mie atentia este cea in care primesti 2 lenjerii de pat la pret de una. Oferta este super variata, de la lenjerii ieftine din bumbac la lenjerii 3D de lux, de la bumbac simplu la bumbac satinat, de la lenjerii de pat mono-cromatice pana la imprimeuri care iti fura ochii. 
Eu am ales cateva modele care ma atrag, in culori calde, pastelate pentru un somn linistit si ceva mai rece, mai puternic, care imi da incredere pentru momentele cand simt ca ma pregatesc de razboi :))
 sursa aici
 sursa aici
 sursa aici
sursa aici

 Voua ce va place mai tare, ce imi recomandati ? Nu neaparat din optiunile mele, gasiti pe site nenumarate variante.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu