Black Short Sleeve Bow Shirtwaist Shein Dress

Dupa cateva vizite cu peripetii la posta, am reusit intr-un final sa primesc acasa coletul de la Shein cu rochia neagra pe care am comandat-o acum mai bine de 3 saptamani. Daca stiam ca vine acasa, nici nu ma mai deplasam la posta, dar eu am verificat coletul dupa tracking number, scria ca e avizat si am mers la posta dupa el. Nu inteleg de ce nu mi l-au dat la fata locului, dar eventual a ajuns la destinatie. 

Rochia este mai decoltata decat in pozele de pe site si cordonul nu este atat de lung incat sa imi permita sa fac acea funda frumoasa si l-am legat la spate cu nod. Probabil pentru ca si eu sunt mai plinuta, pe cineva mai slab probabil se poate. Oricum nu este atat de lung cum apare in imaginile oficiale, au facut economie de material smecherii astia.
Eu am ales marimea XL, ma tine putin la spate, trebuia sa comand o marime mai mare. Iar am dat gres cu marimea si cand ma gandesc ca am comandat fix aceeasi rochie de pe alt site, dar verde si o marime mai mica imi vine sa imi dau palme. Aceea sigur nu o sa ma cuprinda. Materialul pare bun, e tare, batos, se calca usor. Imi place. Costa 18 dolari, redusa de la 28. Eu zic ca merita. Sunt disponibile mai multe culori, pe care le puteti vedea aici. Data viitoare vreau rosie! :)) 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu