Women Casual V-Neck Short Sleeve Solid Vintage Style Swing Dresslink Dress

Daca zilele trecute ma plangeam ca am comandat o rochie marimea L care are toate sansele sa imi fie mica, azi ma plang ca este mare! 
Va pare cunoscut modelul? Este aproape identic cu cel de aici. Am comandat rochiile de pe doua siteuri diferite. In poze arata fix la fel, in realitate una este mai lunga decat cealalta, una are fermoar si cealalte este petrecuta, ca un halat, se leaga doar cu cordon. Rochia aceasta verde este comandata de pe Dresslink si este mai ieftina decat cealalta cu vreo 3 dolari si ceva, are in acest moment un pret de 14,42 $. 
 Imi place mult culoarea, ma cam enerveaza materialul pentru ca se sifoneaza usor ( eu am calcat rochia inainte sa fac pozele, dar degeaba) si ma oftic maxim ca este prea mare, dar macar se poate repara usor la croitor. V-am mai spus ca vreau si una rosie, iar acum tind sa cred ca o voi comanda de pe dresslink pentru ca imi place mai mult lungimea acesteia si pretul mai mic. Desi nu arata rau nici cea neagra de pe shein. Voua care va place mai mult, cea verde sau cea neagra? 

Daca aveti in plan o comanda dresslink si depasiti suma de 59/99 dolari, puteti beneficia de o reducere de 5$ daca folositi cupoanele de mai jos: 
DLblog5 == Get $5 off on once purchases of $59
DLblog10 ==Get $10 off on once purchases of $99
 Spor la cumparaturi! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu