Champagne High Waist Pleated Flare Romwe Skirt

Nu inteleg cum una din cele mai frumoase fuste pe care le-am avut vreodata este si cea mai enervata dintre ele. Se calca atat de greu incat imi vine sa o arunc in fundul sifonierului si sa nu o mai scot de acolo vreodata. Apoi ma uit la ea, vad cat de mult imi place si incerc sa ii aranjez pliurile.  Degeaba, tot calcata in picioare arata!
Culoarea oficiala de pe site este sampanie, in realitate este  o combinatie de mov spre roz. Materialul este destul de gros, chiar daca este aerat. Are dublura, dar in lumina soarelui este transparent. Prima data am probat-o la birou in fata colegelor si cum stateam eu in fata usii de la balcon, s-a putut vedea tot prin ea! Probabil toamna nu se vede, ca nu mai bate asa puternic soarele :)))  recomand o jupa pe dedesubt, just in case. 
In poza originala, modelul are 3 pliuri in fata si 2 pe lateral. La mine cam vin toate in fata, probabil pentru ca am soldurile late. Nu prea imi place cum arata pe mine, in schimb cand o tin pe umeras mi se pare fusta perfecta! O sa o duc acasa, la mamii, la calcat, daca nici ea nu reuseste ceva cu ea, cred ca o arunc pe fereastra! :))))

In acest moment aceasta fusta este redusa de la 50 la 22 $. Daca va tenteaza o gasiti aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu