Te Amo Creme Luxe Lipstick de la BHCosmetics

Nu tin minte de la cine am primit acest ruj si ce am dat la schimb la un eveniment #beautyswap, dar vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pentru ca am descoperit rujurile de la BhCosmetics.
Eu am primit nuanta Te Amo, Creme Luxe Lipstick BHCosmetics, un rosu intens, foarte pigmentat, imbogatit cu unt de shea si vitamina E, care tine pe buze 5-6 ore.
Un ruj cremos, care nu usuca buzele, dar care se intinde uneori pe parcursul zilei peste conturul buzelor. Daca se intinde acum pe vremea asta, la vara nici nu vreau sa ma gandesc. Poate din acest motiv am citit pe net ca este un ruj recomandat pentru toamna- iarna. 
Nu stiu daca gasiti acest ruj prin magazine pentru ca nu m-am uitat special dupa el. La o simpla cautare pe net am vazut ca firma aceasta Bhcosmetics se gaseste pe aoro, dar nu fix aceasta gama Creme Luxe Lipstick. Pe site-ul oficial, rujul costa doar 8 dolari si au 14 nuante disponibile, iar in acest moment sunt la reducere, costa 4,5 $. Transportul spre Romania costa in jur de 5 $, deci 10 dolari pentru un ruj nu este foarte mult.  Daca nu as avea peste 30 de rujuri in acest moment, eu as da ccomanda :))) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu