Rochie Erin albastra de la Miss Grey

Imi plac tare mult rochiile lungi, dar dintr-un motiv sau altul nu suport sa le port ziua, pe strada sau la birou, asa ca astept cu nerabdare orice eveniment special unde ma pot simti si eu confortabil intr-o rochie lunga. Un eveniment mult asteptat a fost nunta sorei mele pentru care mi-am comandat o rochie speciala careia insa i s-a rupt fermoarul fix in seara evenimentului cand ma pregateam seara inainte de restaurant. Criza si teroare. Mai aveam putin si plangeam. Am avut in schimb norocul sa am doua rochii noi de ocazie in casa, nepurtate, de la  Miss Grey, pe care intentionam sa le port la alte evenimente. Am avut de ales intre o rochie roz si una albastra. Rochia mea originala era visinie. Nu am vrut ceva care sa imi aminteasca de rochia defecta, am vrut o schimbare maximaa si am ales sa port rochia Erin.
Acum imi pare rau ca nu a  fost alegerea mea principala. Daca alegeam din prima rochia Erin albastra scapam de nervi si frustrari. Pe parcurs insa m-am linisti, m-am distrat. Si toata lumea a admirat rochia mea :) 
As fi preferat sa port in talie o centura subtirica argintie, asemanatoare cu ce am eu in par, dar nu am fost pregatita pentru ca dupa cum am spus si mai sus, nu aveam in plan sa port aceasta rochie. Pe viitor stiu ce vreau. Evidentieaza talia si cordonul din matase, din acelasi material ca al rochiei, doar ca preferam eu sa fie ceva si mai special pentru ca nu am purtat cercei sau bratari. Eu prefer accesoriile argintii in general, dar presupun ca merge si auriu. Tonul pielii mele se adapteaza mai bine la culoarea argintie.

Mie nu imi plac coafurile cu par strans, coc, nu ma avantajeaza, dar in acest caz ar fi pus mai bine in valoare spatele gol al rochiei, dar eu am fost multumita de buclele mele lejere. 
Eu am 166 cm inaltime, am purtat tocuri de 15 cm si am sters putin asfaltul cu rochia, doar 2-3 cm ar fi trebuit scurtata, dar m-am descurcat: nu m-am impiedicat, am dansat in voie, doar cand ma ridicam de pe scaun calcam putin pe ea. 

Eu ma declar super multumita de aceasta rochie: m-a scos din impact, mi-a ascuns burtica si mi-a dat o alura eleganta.  

Rochiile de seara Miss Grey sunt fabricate in Romania, sunt confectionate din materiale de calitate, iar pretul este destul de mic in comparatie cu alte firme care au rochii asemanatoare. 

Rochia Erin costa doar 409 lei, este disponibila in 4 nuante: gri , albastru, verde, bordo si o gasiti in show room-ul de pe Str. Rusetu nr. 4 ( zona Crangasi) sau pe site-ul oficial Miss Grey.    
PS: Pozele sunt slab calitative pentru ca sunt realizate cu telefonul, dar imi creste par alb pana pana primesc pozele "oficiale" de la fotograf  sau vine Craciunu' ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu