Am incercat produsele #Lupilu

Inainte sa primesc un pachet cu diverse produse pentru bebelusi din gama #Lupilu de la Lidl Romania, nu stiam prea multe despre aceste produse. 

Stiam despre existenta lor pentru ca le-am vazut in magazine, dar nu am fost tentata niciodata sa le cumpar. Probabil pentru ca am primit alte recomandari de la doctori si mamici, sau poate pentru ca nu am vazut niciodata vreo reclama la ale. Intre timp acest lucru s-a schimbat, a inceput promovarea lor ca sa zic asa pe toate mediile de comunicare si daca nu testam inainte aceste produse, sa ma conving pe "pielea mea" sau mai bine zis a bebelusului meu, nu as fi avut atata incredere in ele si le-as fi clasificat la categoria "povesti de reclama". 

Eu am incercat urmatoarele produse:
  • Pireul bio cu mar si banana 
  • Pireul bio din cereale cu fructe
  • Uleiul de corp cu musetel
  • Servetelele umede Lupilu Confort
  • Scutecele marimea nr 5


Cea mai mare surpriza pentru mine a fost pachetul cu scutece, in sensul ca nu ma asteptam ca un scutec de unica folosinta atat de subtire, de usor sa fie atat de absorbant si atat de BUN! Fata de alte produse incercate de noi se simte la mana diferenta de greutate si de grosime. Sincera sa fiu ma asteptam sa treaca pipi prin el ca prin orice material. Dar nu, are in interior niste bilute sau gel, sau habar nua m termenii tehnici, care absorb umezeala, dar care in acelasi timp lasa pielea sa respire, sa nu se irite. Am fost putin speriata la inceput, cum sunt de fiecare data cand incerc un produs nou pentru bebelus, dar nu ama avut deloc probleme. Nu s-a iritat, nu am avut scurgeri, nu am avut accidente. Se spune ca poti sta 12 ore fara sa schimbi acest scutec, eu nu am incercat asta, noi adormim la 8 seara, nu schimban scutecul noaptea, dar la 6 dimineata cand ne trezim il schimbam, deci pentru 10 ore suntem asigurati.
Uleiul de masaj cu musetel ne place sa il folosim inainte de baita sau chiar in timpul baitei cand avem obiceiul sa o "tragem" de manute si de picioare. Majoritatea produselor cosmetice pentru bebelusi folosite de noi au in componenta musetel, asa ca eram familiarizati cu parfumul si ne place.
Il folosesc si eu, nu doar bebele :))
  



Cu pireurile bio , fie de fructe, fie din cereale cand ne intelegem cand nu. Cand mananca, cand nu. Nu stiu de ce face hazuri uneori, dar banuiesc ca e tot ca la noi: daca nu avem pofta de un anumit aliment il refuzam, chiar daca uneori nu ne mai saturam de el. Totul se rezuma la pofta. Am gustat si eu de curiozitate pireurile. Pentru gustul meu nu sunt destul de dulci, dar avand in vedere ca nu contin zahar adaugat nu e o surpriza. Rezista 2 zile in frigider de la deschiderea borcanelului pentru ca nu contin conservanti, asa ca sugestia mea ar fi un ambalaj si mai micut pentru ca e pacat sa se strice.  

Produsul cel mai putin preferat a fost reprezentat de servetelele umede din simplul motiv ca mie personal nu imi place parfumul lor, mi se pare unul chimic, foarte asemanator cu mirosul altor servetele umede de bebelusi care se gasesc la tot pasul si pe care la fel  nu le suport. Din toate servetelele umede pe care le-am incercat pana acum acestea sunt cele mai mari ca marime, ca dimensiune, deci tehnic vorbind ar fi fost cele mai bune, dar pentru ca nu imi place parfumul, e singurul produs pe care nu il voi recumpara din aceasta gama. 


Pe total, eu m-am inteles foarte bine cu produsele pentru bebelusi din gama #Lupilu si am capatat incredere in ele. Tu ce produse folosesti pentru bebelusul tau?  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu