Bowknot Blue Romwe Woolen Coat

Este putin peste miezul noptii si eu nu am somn... iar am baut prea mult Cola, asa ca imi fac de lucru, poate vine Mos Ene mai repede pe la mine :)

 Saptamana trecuta am scris despre prima mea rochie albastra si in aceeasi zi am facut poze la un paltonas, tot albastru, dar pana azi nu am avut timp sa le editez. In ultimul timp sunt obsedata de culoarea albastru, orice nuanta, pentru haine, unghii, par. Mi-am cumparat vreo 5 oje albastre. Inca nu am curajul sa-mi fac nici macar o suvita albastra, dar ma uit pe net la poze cu par albastru. Singurele mele haine albastre sunt un costum de baie cumparat de la H&M acum 2 ani, rochia si paltonul din poza urmatoare:

Despre rochie am scris aici: 
Paltonul este cumparat de pe Romwe:


Am ales marimea XL, care este la dimensiuni undeva intre marimea 38 si 40 de la noi. Daca avea cu 2 cm mai mult in latimea umerilor ar fi fost perfect. Nu ma strange, imi pot misca bratele,dar sta putin "cracanat" daca am ceva mai grosut pe mine dupa cum se vede in poze. Sistemul de inchidere ma cam enerveaza: se inchide prin mosi si babe, adica exact ca la un sutien, dar ar fi avut fermoar sau nasturi as fi fost mai fericita.

Ca decor are o fundita, din acelasi material ca paltonul, o combinatie de lana si acril. Este un material subtire, dar care tine de cald. Poate fi purtat mai mult primavara si toamna. Daca mai slabesc cum am in plan, probabil o sa se inchida la fix! 

 
Mi-am schimbat hainele si am continuat sa fac poze: in zona bustului sta cel mai desfacut din pacate, dar ma descurc eu cumva, o sa-mi pun o esarfa sau o sa fie asa de cald afara in primavara asta ca o sa pot merge cu el desfacut pe strada :) 

Am avut noroc cand am comandat acest palton, am platit cu 10 dolari mai putin pentru ca era ultima bucata pe stoc si cat de cat marimea care imi trebuie, mi-as fi comandat XXL, era exact latimea umerilor care imi trebuia mie, dar daca m-am incapatanat si am vrut albastru... am dat 24 de dolari si vad ca nu l-au mai adus pe stoc. Acum puteti gasi doar culoarea corai si galben, la pretul de 34 $ aici 

 Stiu ca deja am 3 culori pe mine, dar nu am rezistat sa nu fac o poza cu palaria mea de soare, pe care o port doar la mare :))

Si o ultima poza cu parul prins. Ce spuneti, va place achizitia mea? Voi ce culoare ati fi preferat din cele trei (albastru, galben,corai) ?


1 comentarii: