Casa noua

Off! Iar trebuie sa ma mut... Stau in chirie de cand am venit la facultate in Bucuresti, acum vreo 7-8 ani, nici nu mai stiu exact. In primul an m-am mutat de 4 ori, a 5 oara a fost cu noroc, am stat cu prieteni cativa ani buni. Acum cateva zile a venit proprietara sa se uite la geamuri, vrea sa le inlocuiasca, sa faca renovari prin casa, dar vezi Doamne noi sa stam linistite ca nu se apuca acum, ci prin aprilie, mai. Pe scurt ne-a dat de inteles ca ori vrea sa vanda apartamentul, ori se muta inapoi. Nu ne-a dat inca preaviz, dar deja nu ma mai simt in siguranta, parca as avea o sabie deasupra capului. De ce sa asteptam dupa ea, sa stau cu grija ca poate azi, poate maine primesc un telefon si ma anunta ca trebuie sa ma mut?! Asa nu mai bine scap eu de o grija si plec mai devreme? Am inceput deja sa caut anunturi, dar trebuie sa tin cont si de ce vrea unul, ce vrea altul... E mare bataie de cap!
Se spune ca acasa este cu adevarat acolo unde-ti este inima. In cazul meu, inima mea e acasa la Tg-Jiu, asa ca incerc sa-mi transform camera cat mai aproape de dormitorul de acasa. Cum fac asta? Cu ajutorul animalelor de plus primite de acasa, perdele si lenjerii de pat! Am acelasi model de perdea: acasa e portocaliu, aici e mov, dar in rest sunt la fel. Iar asternutul de pat e identic: mereu cumpar cate 2 bucati. Prefer sa cumpar lenjerii ieftine pentru ca imi place sa am cat mai multe modele, plus ca trebuia sa am cate 2 la fel mereu. Prin magazine nu imi place sa merg sa stau sa ma uit la modele si sa simt ca vanzatoarea imi sufla in ceafa, asa ca prefer sa cumpar din magazine online de lenjerii de pat, in acest fel pot sa stau si 5 ore sa ma decid asupra unui model! 
Am zis ca nu mai cumpar nimic pana nu ma mut, sa vedem daca rezist. Odata cu schimbarea adresei, trebuie sa imi fac singura un cadou de casa noua, ceva care sa-mi infrumuseteze camera: asternut de pat si ceva lumanari pafumate, neaparat cu aroma de cirese. 
Va las cateva poze si va rog sa-mi spuneti care lenjerie de pat va atrage mai mult. 





Pozele au fost preluate de pe  www.pentrupat.ro si www.lenjerii-ieftine.ro 

Voi ce idei aveti pentru amenajarea camerei, pentru cineva care sta in chirie? Ceva care sa ma faca sa ma simt ca acasa?


3 comentarii:

  1. Mie una imi place ultima lenjerie. Ma duce cu gandul la primavara. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cea albastra, daor stii ca e preferata noastra aceasta culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima si ultima lenjerie sunt superbe,ador design-ul lor si culorile!

    RăspundețiȘtergere