Cum imi sterg eu unghiile

De cateva saptamani am aflat un secret in arta stergerii unghiilor de la o colega de birou: vata e sfanta! Clasica vata (din bumbac cred ca e), nu dischetele demachiante cum foloseam eu pana acum. Desi am vazut ca toate manichiurestele folosesc vata pentru a sterge unghiile, eu am crezut ca e din motive economice, dar cand colo e de o mie de ori mai eficienta, mai flexibila, mai moale, mai usor de manevrat, mai pe scurt sterge mai bine. La inceput nu am crezut vorbele colegei, dar cand am facut eu testul m-am convins total. 
Cel mai greu de indepartat este oja cu sclipici, dar cu aceasta metoda in 2-3 minute scapi total de orice urma de oja si sclipici. Sa va arat si voua testul meu.

Aceasta este manichiura mea de acum 2 saptamani:

  

Am luat bucatele mici de vata, am pus acetona pe ele si le-am aplicat direct pe unghii.


Nu am frecat deloc, oja si sclipiciul pur si simplu s-au "topit". Dupa 2 minute unghiile mele aratau asa:

 

Daca va e frica sa stati cu acetona pe unghii cateva minute pentru ca vi se usuca, folositi un dizolvant fara acetona, eu sincer nu am probleme de acest gen, folosesc ce-mi pica in mana. 

Ca sa ma conving complet,am zis sa mai dau o sansa vechei mele metode de a sterge unghiile. Dupa cum se vede in poza nu are nici un efect: chiar am frecat unghia, m-am chinuit ceva si abia am reusit sa dizloc cateva particule de sclipici.


Am abandonat campul de batalie si am revenit la metoda nou invatata:


Dupa ce m-am spalat pe maini, unghiile mele aratau asa:


 Ce parere aveti: cine castiga razboiul? 


Pentru mine raspunsul e clar!


Cat despre dizolvantul folosit este unul cumparat din Lidl pentru ca imi place ambalajul, sistemul de dozare e super. Dupa ce se termina  o sa cumpar altceva si o sa-l torn in aceasta sticluta. Mie de obicei nu-mi place mirosul de acetona/dizolvant, dar acesta de la Lidl e oribil, cel mai aiurea miros din toate pe care le-am folosit pana acum. 

Daca va placut articolul si vreti sa fiti la curent cu toate postarile mele de acum inainte, nu uitati sa urmariti blogul prin google friend connect sau pe facebook :*











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu