Gerble - Expertul Dietetic

De cand am terminat liceul sunt vesnic la dieta. De la o zi la alta trec de la un regim la altul. Ba aud ca la X a functionat dieta Y, ba am vazut la tv nu stiu ce dieta miraculoasa. Am incercat si dieta personalizata la nutritionist si Dukan, nu cred ca exista dieta pe care sa nu o fi incercat. Singurul lucru pe care nu l-am facut a fost sa iau pastile de slabit. Macar am avut putina minte :) am fost tentata, de mai multe ori. M-am documentat bine. Ba am avut si prietene care au slabit 40 de kilograme cu niste pastilute recomandate de un doctor. Dar am asteptat frumos sa vad rezultatul lor si surpriza: au pus la loc cu aproximativ 10 kg mai mult. 

Momentan incerc sa mananc cat mai sanatos: fara prajeli, fara fast food, cate putin din orice. Pentru ca daca ma gandesc ca nu am voie sa mananc ceva, exact de ael lucru o sa imi fie pofta si ADIO dieta. La dulciuri eu nu pot renunta. Am ceva pe creier. Simt nevoia de dulce zilnic. Asa ca aleg dulciurile fara zahar. 

Recent am participar la o campanie de testare a produselor Gerble - Expertul Gietetic. Am primit gratis 5 sortimente de biscuiti cu continut redus de grasimi, sare si zahar. 


Eu stiam deja acesti biscuiti de vre-un an de zile si chiar ii cumpar frecvent. Oscilez intre ei si inca o marca cunoscuta Sin Azucar. 

Dintre cele 5 sortimente primite, unul singur a fost nou pentru mine si anume biscuitii cu faina de ovaz. Este aroma care imi place cel mai putin. Pot sa spun ca mana pe inima ca nu o sa ii cumpar niciodata pentru simplul fapt ca nu imi place gustul. Daca ii conbin cu fructe, cu dulceata sau cu ciocolata, atunci sunt acceptabili, dar asa simpli nu. Celelalte sortimente pot fi mancate ca atare, fara nimic langa ele si sunt super bune la gust. Dar acestia cu faina de ovaz nu imi plac deloc. 

De asemenea nu imi plac cei cu aroma de mar si altii cu coaja confiata de portocale si lamaie. Aceste 2 sortimente nu le-am primit in kitul de testare de la Buzzstore, le-am cumparat eu. I-am gustat, am vazut ca nu ma incanta, deci le-am dat de mancare la pescarusi cand eram pe ferry-boat in drum spre Thassos :)


Acum sa trecem si la sortimentele care imi plac. Preferatul meu este cel cu miere si susan. Este cel mai dulce biscuit. Merge combinat cu orice, dar prefer sa il mananc simplu.
Urmeaza biscuitii din faina de castane, cei cu muesli si nu in ultimul rand cei cu smochine. In poza de mai jos este topul preferintelor mele:
Biscuitii sunt impachetati individual, in functie de sortiment cam 4-5 biscuiti intr-o folie si 4-5 pachetele intr-o cutie. Pretul lor este in jur de 10 lei cutia. Un pret acceptabil zic eu. Se gasesc in supermarketuri/hipermarketuri, dar ii puteti comanda si online de pe http://nutrivita.ro/  





Ati incercat acesti biscuiti? Ce sortimente va plac voua? Daca sunteti la regim mancati dulciuri dietetice sau puteti renunta complet la ele? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu