ROMWE Backless Crossed Straps

Aceasta rochie lunga mi-a placut atat de mult incat am comandat ambele culori disponibile: rosu si negru.
Prima data am luat pe negru, am zis ca e o culoare mai practica, ma face mai slaba, nu am cum sa dau gres cu ea. Dar parca inima mea tot la cea rosie era setata, asa ca nu am mai stat pe ganduri si cand am avut credit disponibil am luat-o si pe cea rosie. O sa va arat poze mai tarziu, tot in aceasta locatie, pe scari, la hotel, de cand am fost in Thassos la inceputul lunii Mai. 
Bretelele sunt de forma, ma simt mai mult cu spatele gol. E cea mai decoltata rochie la spate pe care o am, dar m-am obisnuit cu ea. 
Rochia este din chiffon, nu are dublura. La inceput mi-a fost teama ca o sa se vada prin ea la lumina soarelui, dar m-am inselat. Materialul e opac. Nici un risc de accidente!
Nu am avut nevoie de modificari la lungime, cu tocuri de 12 cm e perfecta. Am purtat-o si cu balerini odata: m-am simtiti ca si cand as fi avut trena, dar nu m-am impiedicat. 

Eu am dat 41$ pe fiecare. Acum vad ca e la jumatate de pret! Nu e drept :))) Puteti vedea oferta aici

Pacat ca soarele mi-a stricat pozele si se vad cu umbre, dar alta ocazie nu am avut. Oricum va dati seama de model. Ce parere aveti, va place? 




ROMWE Colorful Print Sleeveless Dress
$14.99, start on 1am 5th June GMT, 24 hours only, limited in 300 pieces.
Free shipping worldwide, ships in 24 hours after order.
It will recover to $30.99 6th June.
So if you want to be the iridescent girl , don’t miss out!
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu