Solutie pentru indepartat cuticulele sau metoda clasica cu forfecuta?

Cum preferati sa va ingrijiti cuticulele? Prin metoda clasica, adica taiatul acestora cu forfecuta sau cu solutie pentru indepartarea lor?
Pana acum un an de zile eu foloseam doar prima metoda, cea cu forfecuta. Apoi am descoperit solutiile pentru indepartat cuticulele. Dar nici pana in ziua de azi nu am gasit o solutie care sa ma multumeasca pe deplin, asa ca folosesc ambele metode. Prima data folosesc solutia pentru indepartat pielea moarta din jurul unchiilor si daca rezultatul nu ma multumeste atunci folosesc si forfecuta unde este cazul.

Pana acum am folosit solutii de la Avon, Oriflame, o solutie cumparat din farmacie dar careia nu ii mai tin minte numele, una de la Farmec, iar cea mai recenta de la Flormar.

In acest articol o sa fac o comparatie intre solutiile de la Farmec si Flormar.
 Dupa cum se vede in poza, prima diferenta este modul de ambalare si implicit modul de aplicare pe unghie al acestora. Farmec este ambalat intr-un tub, care are capatul lunguiet si se aplica exercitand putina presiune pe tub, pe cand Flormar se aplica cu o pensula (gen pensula de oja).
Ambele solutii sunt incolore pe unghii, desi cea de la Flormar pare rozalie in sticla. Imi place mult mai mult modul de aplicare al celei de la Flormar pentru ca se iroseste mult produs cu cea de la Farmec. Oricat de incet as apasa pe tub, mereu "iese" mai mult produs decat imi trebuie. In schimb, cu pensula aplic exact cat trebuie. 

Cum se foloseste solutia? La fel, in cazul ambelor produse:

  • se aplica pe cuticule
  • se lasa 1-2 minute sa actioneze pana se "topeste" pielea moarta; implicit se si inmoaie pielea din jurul unghiei
  • se curata si se imping cuticulele spre interior cu un betisor de portocal (bambus)
  • se spala mainile cu sapun, altfel exista riscul sa se usuce si mai rau cuticulele
  • se foloseste un ulei de cuticule sau o crema de maini, pentru ca pielea trebuie hidratata dupa folosirea solutiei de indepartat cuticulele.
Nu sunt foarte multumita de efectul de topire al pielii moarte al niciuneia din aceste doua solutii, comparativ cu o solutie care mi-a fost aplicata la un salon cosmetic. Imi pare rau ca nu am intrebat numele, probabil era un produs profesional. Ambele solutii inlatura pielea moarta, nu doar o inmoaie, dar nu destul. Uneori mai folosesc forfecuta, alteori nu. Folosesc acest tratament o data pe saptamana.  Uleiul pentru cuticule il folosesc zilnic. Crema de maini cand imi aduc aminte. 

Gramajul solutiei de la Farmec este putin mai mare decat cea de la Flormar: 15 ml fata de 11 ml. 
Pretul este asemanator: Flormar a costat fix 12 lei, cea de la Farmec 11,5 lei cumparata din magazinul DM. 

Daca ar fi sa dau note acestor solutii, comparativ cu solutia de la salon,care mi-a placut cel mai mult, deci ar avea 10, Farmec ar primi nota 8, Flormar 9 pentru simplul fapt ca imi place mai mult modul de aplicare. Cea de la Avon si Oriflame primesc nota 6. 

Voi ce solutie de indepartat cuticulele folositi? Eu vreau sa mai incerc si alte marci, poate o sa gasesc totusi ceva mai bun. 

2 comentarii:

  1. O am si eu pe cea Farmec, dar parca nu ma multumeste.. Tot raman cuticulele vizibile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am impresia asta uneori. Cateodata folosesc doua zile la rand solutia si se vad imbunatatiri,alteori bag forfecuta direct :))

    RăspundețiȘtergere