Portfard de vacanta, 3

De 1 Mai am hotarat sa plecam intr-o excursie in Bulgaria, un mini circuit turistic de 3 zile: Basarabov-Veliko-Capul Kaliakra-Balcik-Vama Veche si inapoi spre Bucuresti.
Nu am stat prea mult pe ganduri in privinta bagajului pentru ca mergem cu masina personala, nu avem restrictii cum am avut la avion, dar am stat ceva sa aleg cosmeticelor. Iata ce am ales:
1) Balsam uscat Batiste: nu preconizez ca o sa am nevoie de spalarea parului, dar acest sampon poate fi folosit pur si simplu pentru efectul de volum. As fi preferat varianta travel size, dar nu mai am in casa si nici nu am vrut sa cumpar.
2) Lotiunea micelara de la Garnier, dar in ambalaj de lotiune micelara Ivatherm :P Ambalajul lotiunii Garnier este mult prea mare si nici nu au varianta travel size din cate stiu eu, asa ca am preferat sa vars putin in sticla goala de Ivatherm, ca tot am scris despre ea in ultimul articol de pe blog cu produse consumate in luna Aprilie.
3) Gel de dus I Love cu aroma de zmeura: miroase demential. Probabil o sa primim gel de dus la hotel, dar cine stie sigur?! Mai bine nu risc. Am vrut sa iau si crema de corp din aceeasi gama, dar mai am foarte putin in ea, gen sa ma dau pe picioare odata si gata se termina. Nu am mai luat nici o crema de corp ( sunt prea mari ambalajele), las pielea sa respire :)
4) Paleta de farduri Sleek Ultra Mattes Brights si 3 pensule de machiaj. 
5) Eyeliner negru de la Melkior
6) Ruj tip gloss de la Sephora, mai multe nuante in acelasi ambalaj, super util. Mai am eu vreo 2-3 rujuri prin geanta, acum sa vedem ce o sa folosesc mai des.
7) Creme Puff Blush, Lovely Pink, fardul de obraz preferat in acest moment.
8) Rimelul Masterpiece Glamour  Extensions 3 in 1. L-am folosit o singura data ( pana sa scriu nacest artico) si prima impresie este foarte buna: am impresia ca imi face ochi de papusa :) ochi mari, gene lungi.
9) CC-Creamul, nuanta medie, de la Gerovital: l-am incercat asta seara sa vad daca se potriveste nuanta si la prima vedere pare bun. Sa vad acum si la lumina zilei cum se vede. Sper sa nu am surprize neplacute. 
10) Xhekpon crema cu colagen: nu am mai folosit acest produs pana acum, dar avand in vedere ca este un produs dermato-cosmetic cred ca o sa ma inteleg cu el.
11) Crema antiperspiranta Protesud, despre care am scris mai multe aici.
12) Crema pentru picioare obosite Emo Cold: presimt ca o sa am nevoie de ea la cat de mult o sa mergem pe jos. 
13) Crema antivergeturi Xheken. Daca tot nu reusesc sa scap de vergeturi, macar previn aparitia altora. 
Ultimele 4 produse sunt mostre de la Vectem si le-am ales pentru ca sunt travel friendly. 

Dupa ce am pozat produsele, mi-am dat seama ca am uita pasta de dinti, periuta, dischetele demachiante si peria de par. Am remediat problema. Portfardul meu e gata ! Vacanta here I come! 
PS: Portfardul l-am primit la cumpararea unei creme Vichy, la o promotie in farmacii. Super dragut si util! 

Voi ce planuri aveti de 1 Mai? Distractie placuta si un week-end linistit!


1 comentarii:

  1. Ce-mi place paletuța de farduri, are niște nuanțe foarte frumoase!
    Mie nuanța la CC cu caise mi s-a părut cam închisă. Sper totuși ție să ți se potrivească, să n-ai surprize. :D
    Weekend frumos, cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere