Portfard de vacanta, 4

A trecut mai bine de o saptamana de cand m-am intors din vacanta, dar abia azi mi-am amintit ca am promis sa va arat ce mi-am luat dupa mine la Venetia. Nu am luat foarte multe produse pentru ca nu am avut bagaj de cala, am platit doar bagajul de mana la WizAirr si valiza mea e destul de mica, aceeasi pe care am avut-o in mod gratuit la BlueAir pentru ca nu am vrut sa cumpar alta pentru 2-3 cm in plus.  Ca o paranteza: la WizzAir poti avea un bagaj de mana gratuit, gen rucsac, geanta de laptop sau un bagaj de mana platit. Eu am considerat ca nu imi este suficient un rucsac si am platit bagajul de mana, ca sa aflu mai tarziu ca nu mai am dreptul si la bagajul de mana gratuit! Jaf la drum deschis! Adica dupa ce ca platesc o taxa pentru bagaj, nu mai am voie la bagaj gratuit sau macar o amarata de geanta de umar? Se pare ca nu! Ai voie ori un bagaj gratuit, daca te incadrezi in dimensiunile cerute, ori un bagaj platit.  Sfatul meu este sa nu zburati cu WizAirr! Eu nu am avut de ales, BlueAir nu are cursa spre Venetia si sa nu aud comentarii ca puteam sa zbor cu Tarom! :))) 

Prin urmare, din lipsa de spatiu am luat dupa mine doar:
1) Fard quad de la Flormar
2) Creme Puff Blush, Lovely Pink
3) Fond de ten Normaderm, nuanta 25 Clair Nude, de la Vichy
4) Crema antiperspiranta Protesud, despre care am scris mai multe aici.
5) Xhekpon crema de fata cu colagen si aloe vera de la Vectem
6) Crema pt. picioare obosite EmoCold si credeti-ma ca daca nu aveam aceasta crema dupa mine nu stiu daca mai puteam merge a doua zi. Am avut incaltaminte comoda: sandale pe talpa ortopedica de 8 cm, adica nu prea inalta si balerini, dar imi doresc sa fi avut adidasi la cat de mult am mers pe jos.
7) Pasta de dinti Vectorident, tot de la Vectem
8) Ruj in 4 nuante de la Sephora
9) Un ruj de la Flormar
10) Creta de colorat parul de la Sephora
11) Extra Volume Mascara de la Melkior, review aici
12) Cateva pensule
Am uitat sa fotografiez lotiunea micelara de la Garnier si dischetele demachiante Bella. 

Nu am luat intentionat sampon si gel de dus dupa mine pentru ca ma asteptam sa primesc de la hotel, de obicei la pliculete. Este primul hotel la care am fost si nu am primit aceste produse ambalate individual. Aveau in baie un dozator cu un lichid colorat pe post de sapun, gel de dus si sampon, pentru ca era unul langa ghiuveta si unul in cabina de dus. Am facut o alergie groaznica de la el. Si acum dupa mai bine de o saptamana ma mananca pielea si scalpul. Noroc ca nu am facut matreata. Pe viitor nu o sa mai risc si o sa iau la mine aceste 2 produse.  

Trecand peste aceste mici dezamagiri, vacanta a fost minunata si imi pare rau ca s-a terminat asa de repede. 

Voi ce produse luati in vacanta dupa voi? 


4 comentarii:

  1. Eu sigur nu puteam să mă limitez doar la atâtea. :)) Iau destul de multe chestii numai pentru skincara și makeup, iar șampon, balsam de păr și gel de duș nu-mi lipsesc niciodată! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. plioti nicoletta manuela26 mai 2015 la 20:59

    deci a fost minunat! eu am imprumutat adidasi de la prietena mea, ca aveam ghete si m-au rupt :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut doar o crema de fata dupa mina, pentru corp absolut nimic. Am tras chiulul :) Am luat putine pentru ca am pastrat loc in valiza pt cadouri, altfel puteam sa iau mai multe dupa mine. Dar am stiut ca nu o sa ma intorc prea curand acolo si am vrut cat mai multe amintiri de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, mi-a placut mult. Noroc ca v-ati potrivit la numere, eu nu am avut cu cine negocia. Am avut si eu ghete la mine, cu un toc acceptabil, dar m-au rupt de acasa la aeroport si apoi la hotel. Le-am dat jos si nu am mai pus mana pe ele pana la plecare :))

    RăspundețiȘtergere