Produse terminate, 16

Daca e sfarsit de luna inseamna ca e timpul pentru un nou bilant de produse consumate si/sau expirate. 
Iata ce produse am terminat eu in luna Mai:
1) Rezerva sapun lichis Felce Azzurra: cumparat din supermarket pentru ca am vrut sa incerc ceva nou. Este un sapun lichid tip gel, cu un miros subtil, care nu se mai simte dupa ce te clatesti pe maini. Uneori simt nevoia sa folosesc crema de maini imediat dupa ce ma spal cu el, dar nu usuca mainile in sens clasic. Poate m-am obisnuit eu cu sapunuri lichide tip crema care si hidrateaza. Nu cred ca o sa il recumpar.
2) Hand Cleaner: sapun lichid fara clatire , cumparat de la un magazin de cartier. Imi place sa am in geanta un astfel de saapun pentru ca circul des cu mijloacele de transport in comun si mereu simt ca barele de suport sunt lipicioase, dar din pacate am dat gres cu aceasta alegere. Miroase oribil, ceva stricat parca, pur si simplu nu il suport. L-am incercat o singura data si mi-a fost de ajuns. Garantat nu il mai cumpar.
3) Sapun lichid crema Dove Purely Pampering, varianta cu vanilie si unt de shea: unul din preferatele mele, hidratant si un miros dulce placut.
4) Scrub de la Oriflame din gama Nature Secrets, cu aroma de menta si zmeura despre care am scris mai multe aici. Nu o sa ill recumpar pentru ca nu mi-a placut mirosul, dar daca o sa am ocazia probabil voi cumpara alta aroma din aceasta gama pentru ca mi-a placut efectul.
5) Solutie de lentile Renu Multiplus
6) Ebelin solutie pentru curatat unghiile fara acetona, marca proprie DM, pret 6 lei. Nu imi place la fel de mult cum se comporta fata de alte solutii de curatat fara acetona. Dizolva oja mai greu. Pretul pe cantitate este bun, dar pefer altele, nu le stiu acum numele, dar daca cautati pe blog alte articole cu produse terminate o sa le gasiti. La anumite produse retin ambalajul mai degraba decat numele/marca. Am cumparat recent acest produs, dar l-am transferat in alta sticla cu alt sistem de dozare si nu avea sens sa pastrez ambalajul pana as fi terminat cu adevarat produsul. 
7) Dischete demachiante Bella. 
8) Flormar nail art sticker: au modele interesante, pacat ca nu rezista pe unghii. Am scris mai multe aici.
9) Creta colorata pentru par de la Sephora, nuanta Light Pink. Nu stiu cat costa acest produs, l-am ales la schimb la ultima editie de #beautyswap. Nu am avut parul roz niciodata si nu as avea curaj sa incerc vopsea, am zis ca primul pas este ceva temporar. Insa nu mi-am dat seama ca o sa am par rozaliu doar pentru 10 minute :)) Se aplica usor, pe par uscat sau pe par umed pentru o aplicare de lunga durata! Fals! Eu am aplicat creta pe par umed si dupa 10 minute abia se mai observa nuanta de roz in par. Ignor faptul ca mainile mele au fost mai  roz decat parul si unsuroase pe deasupra, dar nu pot trece cu vederea faptul ca aproape toata culoarea a ajuns pe haine si ca in cateva minute nici nu iti mai dadeai seama ca mi-am facut ceva la par. Inca un minus este faptul ca nu mi-a ajuns pentru tot parul, mi-ar fi trebuit 2 bucati. Este un produs mai mult decat inutil, worthless! Daca ar fi rezistat macar 2-3 ore, probabil l-as fi recumparat doar pentru a avea par roz in cateva poze :) Dar dupa aplicare, pana am terminat sa ma imbrac si sa ma aranjez, a disparut orice urma de roz din par asa ca nu am reusit sa fac nici macar o poza. 
10) Hyaback, lacrimi articiale: solutie pentru ochi.
11 Xheken crema antivergeturi de la Vectem: sunt constienta ca vergeturile vechi, deja albe nu o sa dispara in veci de la o crema, dar macar se poate imbunatati aspectul acestora.
12) Emo cold, crema pentru picioare obosite: in excursie am avut impresia ca ia durerea cu mana. Super utila crema. Imi pare rau ca nu am avut mai multe tuburi la mine. As fi fost in stare sa ma descalt in mijlocul strazii si sa ma dau cu crema la cat de mult am suferit :)) Dar macar m-am distrat si am vazut locuri frumoase.
13) 4 rujuri terminate la maxim si 2 mostre de culoare expirate, in ordine: un ruj&gloss din catalogul Ladys, un Dior fake, Avon Color Trends, Oriflame si mostre primite la prima comanda Ladys. Nu am mai notat numele exacte, am aruncat ambalajele, dar am facut o poza cu nuantele.
Acestea au fost produsele consumate in luna Mai, voi ce ati mai terminat? Ati folosit ceva din produsele mele? 

4 comentarii:

  1. cred ca o sa imi comand si eu acel gel exfoliant Oriflame, mi se pare ca arata bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, cât mi-a plăcut gelul de duș Dove din aceeași gamă cu săpunul lichid pe care l-ai consumat! Mirosea divin!
    Eu mă împac foarte bine cu dizolvantul Ebeline, mi se pare chiar foarte eficient. Și scrubum Oriflame l-am avut acum câțiva ani și țin minte că mi-a plăcut mirosul, dar l-am folosit mai mult pe post de gel de duș.
    Am strâns o grămadă de recipiente goale luna asta, abia aștept să le pozez și apoi să le arunc. Cred că mi-am bătut orice „record”. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este bun. Eu am o problema cu parfumul, dar am invatat sa nu mai judec un produs doar pt parfum, iar cand exista sansa sa incerc mai multe arome, iar in aceasta gama mai sunt produse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si eu am avut gelul de la Dove, miroase super. Intr-o vreme cumparam sapun si gel din aceeasi gama, intre timp am ajuns sa le amestec si nu mai tin cont de regula mea :))


    Am vazut si eu numai pareri bune despre dizolvant, dar poate sunt eu prea pretentioasa.


    Astept cu interes articolul tau cu empties :)

    RăspundețiȘtergere