5-in-1 Wonder Lash Mascara The One Oriflame, Review

De vreo 2 luni de zile folosesc 5-in-1 Wonder Lash Mascara din gama The One de la Oriflame si sunt foarte multumita de el. Nu stiu de unde am acest produs, cert este ca nu l-am cumparat eu, dar ma bucur ca l-am primit. 
I-am cautat pretul pe net si am aflat ca este in jur de 28 de lei sau mai putin cand este la promotie. Este un rimel pentru alungire si volum, cu ceva ingrediente care promit ca hranesc genele. Periuta este din silicon, cu peri mici si mari, care separa si definesc genele. 




In aceste fotografii am aplicat un singur strat. De la al doilea genele incep sa se lipeasca intre ele si nu imi place efectul de clustere, dar e purtabil. La al treilea deja e horor: se formeaza brobonele pe gene si e oribil, ca sa nu zic incomod. 
Imi place cum 5-in-1 Wonder Lash Mascara accentueaza linia naturala a genelor mele. Nu am folosit creion negru sau tus pe "banda" aceea neagra de la baza genelor superioare, e doar din rimel. 
Se demachieaza foarte usor cu demachiant bifazic si apa micelara. Este valabil 6 luni de la deschidere. Imi place ca este sigilat total in folie si tu esti prima care il deschide. Eu observ ca dupa 2 luni s-a cam uscat in tub, dar il am de ceva timp in casa, probabil mai mult de un an, asa ca nu am de ce ma plange ... prea tare :)) totusi era sigilat cand l-am deschis. O sa il inviorez putin prin metoda descrisa aici pentru ca vreau sa mai trag din el. Mai am un singur rimel in casa, dar din pacate este maro, asa ca in curand trebuie sa ma hotarasc ce imi cumpar: ceva nou de incercat sau ceva ce am incercat si imi place. Grea decizie! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu