La pas marunt prin Dragonul Rosu

De vreo doua saptamani mi s- a pus pata ca am nevoie de o lenjerie noua de pat. Am 2 mai vechi care imi plac mult, am una noua primita anul trecut, am unele si mai vechi spalacite, dar cum m-am mutat in casa noua, am nevoie de ceva nou. Vreau ceva nou! Acum cat mai am banuti disponibili. Asa ca m-am apucat sa caut modele pe net. Mi-au placut multe, dar ce m-a atras ori nu era bumbac 100%, ori avea pretul prea mare.

Cum am prins o zi mai libera la munca, am convins soferul sa dam o raita prin Dragonul Rosu. Nu va ganditi acum ca am timp sa fac ce vreau, dar in drumurile noastre avem de rezolvat diverse chestii destul de aproape de zona asta comerciala, asa ca nu am lipsit nici macar jumatate de ora nemotivat.

Pentru cine nu stie Dragonul Rosu este un fel de mall de unde se cumpara marfa en-gross si daca ai noroc iti da si la bucata la un pret mai mic decat in magazine. Din vizitele anterioare stiam deja ca standurile cu lenjerie de pat, halate de baie si prosoape sunt in Dragonul 7 si 8. Am mers direct la sursa, nu am stat sa cautam ca bezmeticii. Sunt 9 Dragoane, plus Europa si sunt enorme, Va puteti pierde pe acolo :))

Am observat ca in ultima perioada nu vor sa mai vanda la bucata, doar en-gross. Din 7 persoane, doar una a fost de acord sa vanda la bucata. Majoritatea au si semne pe geam: Vindem doar en-gross! Nu dam la bucata! Va rugam nu mai insistati, vindem doar en-gross! si alte diverse exprimari. Ideea de baza este ca Europa si Dragonul Rosu nu mai e ce era odata. Te puteai imbraca din cap pana in picioare la jumatate de pret. Acum unii vand mai scump ddecat in magazine. Daca gasesti pe cineva dispusa sa vanda la bucata, nu iti da pretul de en-gross, pune adaos la fel ca in magazin sau chiar mai mult.

Eu am mers la ghicit. Am vrut sa vad daca gasesc modelele vizualizate online, sa le vad live. Si am vazut o gramada de modele. Nu ce imi doream eu, dar totusi mi-am facut o idee. Pozele de pe net sunt intotdeauna mai frumoase si mai atragatoare. Stiu deja faza cu unghiul de filmare si pixelii monitorului, umbre, lumini, etc, etc, dar totusi de la un rosu pe calculator sa fie roz in realitate e cale lunga. Unele mi-au placut, unele sunt acceptabile, altele horror in realitate fata de cum sunt prezentate online. Am pipait materialul, mi-am dat seama ca vreau bumbac 100%, nu bumbac satinat , asta e doar o preferinta personala, dar nu eram convinsa complet sa cumpar ceva. Pana la urma am ales un model pe care nu l-am vazut pe net pentru ca imi era rusine de cum am cotrobait in tot magazinul prin toate cutiile cu modele :)) Desi puteam foarte frumos sa plec fara sa cumpar nimic, nu te obliga nimeni.  Insa cand am ajuns acasa si am pus lenjeria pe pat mi-am dat seama ca am facut o alegere excelenta. Imi place mult modelul ales.
Ambalajul joaca si el un rol important. Cutia este foarte eleganta si am primit si o plasa cadou pe marimea acesteia, dar nu am mai apucat sa o pozez.
 Cum deschidem cutia vedem imediat o poza cu modelul lenjeriei. In cazul meu seamana destul de bine.
Am ales fara sa imi dau seama o lenjerie cu 6 piese: cearceaf de pat, cearceaf de pilota si 4 fete de perna,de 2 marimi diferite. 
Interesant modelul cu punctulete, frunze, valuri. 
Jocul de culori ma linisteste, desi initial nu mi-au placut portiunile cu crem, bej, sand sau ce culoarea o fi aia galbuie maronie. Dar in combinatie cu albastru arata chiar placut.Sau m-am obisnuit eu :)))
Fetele de perna au culori diferite, 2 din fiecare. Toata afacerea m-a costa 148 de lei si am primit si bon fiscal, iar daca ati fost vreodata in Dragon stiti bine ca de obicei nu dau nici un act. Pe net lenjeriile de la aceasta firma Casa Classic Collection cu 6 piese costa de la 150 de lei in sus si nu sunt incluse in oferte de genul 1 plus 1 gratis, perna gratis sau mai stiu eu ce. Mi-a spus tipa ca la en-gross sunt mai ieftine, dar nu a vrut sa imi spuna cat este. Presupun ca e in jur de 80 de lei, dar nu am cum sa stiu sigur. Oricum eu sunt multumita pentru ca am vazut culorile in realitate inainte sa le cumpar si am atins materialul, sa ma conving cum sunt.

Imi place mai mult sa cumpar lenjerii de pe net, pentru ca te poti uiti in voie la modele, aici se vedea ca se cam plictisise vanzatoarea de mine, dar si cumparatul din magazin si cel online are avantaje si dezavantaje.  Fiecare cum simte acum. Sau cum poate. Cine stie cand o sa mai am posibilitatea de a merge fizic pe acolo? Online plasezi comanda imediat, iar acum ca stiu cum sunt lenjeriile de pat din colectia aceasta pot comanda fara grija.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu