Reteta: Barcute umplute cu ton si branza

Cred ca aseara am pregatit cea mai rapida cina din istorie: barcute umplute cu ton si branza. Sau cel putin din istoria mea cu gatitul. Fara foc, fara chin, fara timp mare de pregatire. Am scos ingredientele din frigider, le-am aranjat in 3-4 minute, am tras doua poze si gata, ne-am pus la masa :) 

Daca nici voua nu va place sa gatiti sau nu aveti timp la dispozitie, va recomand varianta mea de barcute din legume, nu din aluat. 

Barcute umplute cu ton
  •  1 ardei kapia ( sau ardei gras,mai puteti folosi si castravete daca va place) 
  •  1 cutie mica de ton (mie imi place tonul bucati in ulei, dar merge si maruntit, sau varianta in suc propriu daca vreti ceva mai dietetic) 
  •  cateva rosii cherry  
Barcute umplute cu branza


  • 1 ardei kapia (ardei gras, castravete)
  • branza sarata ( crema de branza sau orice fel de branza va place voua) 
  • cateva rosii cherry
Modul de preparare e super simplu: se spala ardeiul, se taie pe jumatate, se curata de cotor si seminte. Desfacem cutia de ton si o punem la scurs ( de ulei sau apa). Spalam rosiile cherry. Mie imi place branza sarata, asa ca am tocat-o marunt cu cutitul pentru ca nu am avut chef sa o dau pe razatoare. Crema branza e si mai usor de folosit pentru ca se pune direct in barcuta. Punem tonul in ardei cu o lingurita, branza la fel, aruncam cateva rosii in farfurie si cina e gata!
Daca aveti chef sa va complicati puteti amesteca verdeturi in branza, mie nu imi place gustul de marar, asa ca am sarit peste acest pas. 
Pentru aceasta reteta mie imi place sa folosesc ardei kapia sau ardei gras galben, dar acum depinde de gusturi. La castravete e putin mai mult de munca pentru ca trebuie sa curatati miezul ca sa faceti loc pentru ton ( branza). Orice varianta alegeti, e delicioasa.

Stiu ca cina e mult spus pentru cineva obisnuit sa manance "bine", dar ca aperitiv sau gustare merge sigur! Pofta buna! 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu