Balsam de buze Super Silky Lips Farmasi, Review

Am zarit balsamul pentru buze Silk And Grape Seeds Super Silky Lips de la Farmasi cand stateam la o coada interminabila intr-un magazin din Doraly ( complex comercial gen Europa sau Dragonul Rosu), l-am luat de pe raft sa ii citesc eticheta si pana la urma am ramas cu el in cos.
Nu stiu ce m-a atras mai intai: pretul sau faptul ca e cu aroma de struguri :)) Probabil ambele. La un magazin "normal" acest balsam costa in jur de 6 lei, dar eu am dat 3 lei pentru ca l-am luat dintr-un magazin cu preturi de angro. 
Intr-un fel ma asteptam sa fie foarte colorat, mov intens ca ambalajul si strugurii din fotografie, dar de unde, abia ofera ceva culoare buzelor, nu este foarte notabila. Slab, dar dragut. 
Problema mea majora cu acest produs este mirosul. Prima data cand il aplici pe buze are miros de gaz! Si nu sunt singura care spune asta, l-am testat cu inca 2 prietene pentru ca am crezut ca sunt eu nebuna initial :)) Partea buna e ca in cateva secunde dispare. Nu are gust, doar acest parfum neplacut care dispare repede. Contine vitaminele A si E care formeaza un fel de bariera, o pelicula pe buze, care impiedica sa se usuce si mentine buzele hidratate. In timp culoarea dispare, dar senzatia de buze catifelate ramane. Nu cred ca o sa fie suficient de hranitor la iarna, dar acum pe timp de toamna este suficient. 

Sunt curioasa sa stiu daca sunt eu atat de ghinionista incat am nimerit un lot prost sau chiar asa sunt toate, dar sincer eu nu mai am curaj sa cumpar alt balsam de la Farmasi. Voi l-ati incercat cumva, sau macar alta aroma? 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu