Orly Epix Overexposed

Am cumparat nuanta Overexposed din gama Orly Epic Flexible Color anul trecut la targul Cosmetic Beauty Hair de la Romexpo pentru ca mi-am dorit un alb pur, mat, rezistent, care sa arate bine pe unghii, fara striatii, fara santuri, fara urme inestetice si cu toate ca am ales o oja scumpa - in jur de 52 de lei - nu am avut noroc, am probleme cu ea si ma enerveaza maxim.
Pe eticheta scrie ca orice imperfectiune se auto-repara pana la uscarea completa, dar eu nu am observat acest acest lucru. Se vede clar pe unghii ca sunt zone cu probleme, unde culoarea nu este uniforma. 
Aceasta oja trebuie folosita in combinatie cu top-coatul din aceeasi gama pentru rezultate optime, dar eu l-am incercat cu alte doua ( top coaturi)  de la alte firme si am avut aceleasi rezultate. 
Se recomanda pilirea usoara pe suprafata unghiei si stergerea lor cu alcool inainte de a aplica 2 straturi de culoare iar apoi un strat de top coat. Eu recunosc ca am sarit peste primii 2 pasi. Poate din acest motiv am probleme cu aceasta oja. Pe de alta parte am citit pe net pareri despre gama aceasta si o tipa care a indeplinit toti pasii pe o mana si pe cealalta nu, nu a observat nici o diferenta intre ele. Nu stiu ce sa mai cred.
Oja trebuie aplicata in strat super mega subtire si trebuie asteptat sa se usuce complet, altfel se strica garantat. De cateva ori am aplicat un singur strat mai gros si in cateva ore au aparut mici gaurele in oja, super inestetice. Alta data s-a crapat oja pe toata suprafata unghiei. Arata chiar misto, aveam impresia ca am desenat o retea de vene si vinisoare pe unghie. Ca rezistenta e praf. Daca va uitati bine in poze se vede ca s-a dus de pe varfuri si am facut aceste poze in prima zi la cateva ore dupa aplicare. Partea buna e ca au rezistat asa vreo 4 zile, adica nu s-a stricat mai grav. Le-am mai tinut inca 2 zile dupa, dar s-au tocit rau varfurile.  Totusi la banii astia vreau perfectiune! Cate oje nu cumparam eu cu 52 de lei? :)) 

Ca sa fiu in ton cu vremea de afara am lipit cateva frunzulite razlete. Pe total imi place aspectul. O manichiura de toamna destul de reusita zic eu. 

PS: se usuca greu, foarte greu. Pe ambalaj scrie uscare rapida in 8 minute fara lampa. In ce galaxie 8 minute inseamna rapid? Probabil nu au auzit de oja care se usuca intr-un minut, imi scapa acum numele, dry in 60 seconds.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu