Demachiant bifazic pentru ochi cu extract de musetel de la Bottega Verde, Review

Multa vreme am preferat sa folosesc doar apa micelara pentru demachierea ochilor, dar de la un moment dat am schimbat placa si acum  prefer sa folosesc un demachiant bifazic si sa clatesc apoi cu micelara. Am probleme cu demachiantele clasice, cele gen crema, lotiune, lapte, de la majoritatea ma ustura ochii. In schimb cu cele bifazice nu am avut problema pana acum. Ultimul produs de acest gen pe care l-am folosit  pentru demachierea ochilor este demachiantul bifazic cu extract de musetel de la Bottega Verde.
Este disponibil in recipient de plastic de 50 ml si 125 ml. Pentru ca nu stiam cum o sa ma inteleg cu el, am preferat sa cumpar varianta mica, acum la pret redus de doar 19 lei. Cel mare, tot redus, acum este 32. Daca nu le gasiti la reducere atunci costa 32 si 62 de lei. 
Pentru un machiaj simplu ca cel din poza de mai sus am avut nevoie de  2 dischete demachiante imbibate in solutia demachianta si inca una cu apa miceleara sa ma asigur eu ca au disparut si ultimele impuritati.
Pentru ca este un demachiant bifazic, adica o parte apa, o parte ulei, nu uitati sa agitati bine sticla inainte sa turnati produsul pe discheta.
Imi place acest produs. Curata usor, rapid, cu o cantitate relativ mica de produs, nu ma ustura ochii de la el si cel mai important pentru mine nu are parfum. Sau cel putin nu il simt. Ar trebui mai degraba sa zic ca nu are miros pentru ca daca are extract de musetel in compozitie banuiesc ca ar fi trebuit macar sa aibe un iz de musetel, nu?  (intre timp am citit pe eticheta si chiar nu contine parfum). Chiar daca are ulei in compozitie, nu lasa pielea lipicioasa. Maxim jumatate de minut simti uleiul ( simti daca atingi zona cu mana, altfel nu) pentru ca se absoarbe super rapid. Nu este nevoie de clatire cu apa micelara cum fac eu, asta e doar o preferinta personala. Dupa aplic crema contur ochi si gata!

Singura nemultumire fata de acest produs este faptul ca mereu gasesc sticluta uleioasa. Probabil curge produs cand dozez demachiantul. Se prelinge cumva. Am spalat tubul de cateva ori, dar oricat de atenta sunt, mereu aceeasi poveste. Bine, nu este foarte foarte enervant, dar daca vreau sa iau tubul cu mine in vacanta ( pentru ca este mic si perfect de luat in bagaj) trebuie mereu sa am grija sa il curat inainte sa il pun in port fard.   

Acesta este al doilea produs incercat de la Bottegaverde.ro pe langa gelurile de dus despre care v-am povestit aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu