Culoarea anului 2014

Declarata de Institutul Pantone "Culoarea Anului 2014, Radiant Orchid este o nuanta calda de violet - fucsia. 


Acum 5-6 ani, aproape toate bluzele mele erau mov, diverse nuante, dar mov inchis era culoarea de baza. Le-am purtat cam 2 ani, dupa care am inceput sa ma plictisesc de ele si am revenit la negru. Isrna aceasta de exemplu am facut o pasiune pentru alb. Niciodata nu am avut atat de multe bluzite albe, cum am avut sezonul acesta.

Anul acesta mi-am recapatat pasiunea pentru aceasta culoare, probabil pentru ca a fost numita culoarea anului si multi designeri au urmat trend-ul si au scos haine in aceste nuante.

Am cumparat la prima vedere o rochie mov-fucsia, fara sa stau pe ganduri. Mi-a placut modelul rochiei in primul rand, iar apoi culoarea. 



 Exista varianta si pe negru, dar nu ma atrage deloc. Poate pentru ca am prea multe haine negre si am vrut sa mai schimb ceva, sa nu merg pe clasicul negru, dar mie mi se pare ca nu are nici un farmec.



Rochia este cumparata de pe net, de AICI. Am ales marimea L, corespunzatoare marimii 38 de la noi. Am dat in jur de 140 de lei.


Sa va arat acum cum arata si pe mine!



Am ales o pereche de balerini pentru ca am fost la plimbare in parcul Palatului Stirbei Voda, iar mie imi e greu sa merg pe tocuri la birou, dar pai in padure :)

Daca as fi avut o pereche de dressuri - nude as fi fost mai fericita, dar nu am vrut sa tremur, asa ca mai astept putin pana se incalzeste pentru ele.



Aceasta este de fapt culoarea rochiei, in prima poza stralucea tare soarele. 


Mi-am luat o pereche de pantofi dupa mine special pentru poze. Stiu ca nu potriveste culoarea, dar nu mai am nici o pereche neagra, doar una rosie si una cu platforma crem.



Materialul rochiei este "knit fabric". Ca de obicei nu stiu ce inseamna, dar va pot spune cel mai important lucru: nu se calca pentru ca nu se sifoneaza, deloc! Asta e un mare plus pentru mine. Nu imi place sa calc hainele deloc. Calc doar daca e absolut necesar!



Nu aveam voie sa facem poze in curtea palatului, dar era permis culesul florilor! Eu am incalcat prima regula. Mi se pare enorm sa platesti 100 de euro pentru jumatate de ora. Ce poti face in jumatate de ora?  Dureaza minim o ora sa te plimbi pe domeniul Stirbei Voda. Si pana la urma ce sa tot pozezi acolo? Ca l-au transformat in restaurant. Se plimba un paznic dupa noi, dar am reusit sa-l fentam. Si nu eram singurii care am trisat! Toti faceau poze pe ascuns :)))

Va place rochia mea? Care e mai frumoasa: asta mov sau cea prezentata duminica in articolul : http://cheriebellemarie.blogspot.ro/2014/03/royal-style-kate-middleton-dress-from.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu