Unghiutele mele ( 1)

De azi m-am hotarat sa va arat unghiutele mele in fiecare saptamana si o sa incep seria acestor articole cu unghiile mele de acum o saptamana pentru simplul motiv ca am facut pozele la timp, dar nu vi le-am si aratat!

Dupa cum v-am mai spus, in ultimul timp am dezvoltat o obsesie pentru ojele de culoare neagra si albastra. Asa ca in ultimele 2 saptamani am purtat aceeasi manichiura, respectiv unghii negre cu sclipici argintiu.


Pentru asta am avut nevoie doar de aceste 2 sticlute (cine ma cunoaste stie deja ca eu nici nu ma mai deranjez sa dau forma unghiei pentru ca nu ma pricep si gata).



Pe unghia curata am aplicat direct oja neagra de la Farmasi, fara nici o baza.



Iar peste, am dat cu Gabrini lac cu sclipici argintiu.


Mereu depasesc conturul unghiei, uneori sterg cu un betisor muiat in acetona, alteori spal o pereche de sosete la mana si dispar urmele de pe langa unghie.

Oja neagra de la Farmasi este nuanta 83, un negru lucios, a costat 8 lei la un magazin de cartier.



Lacul cu sclipici Gabrini, nuanta 368, cumparat de la acelasi magazin, 5 lei.


Sunt foarte multumita de aceasta combinatie, a rezistat pe unghii aproximativ 8 zile fara sa se ciobeasca in conditiile in care am spalat la vase de mi-a venit rau. 2 saptamani de zile nu am retusat unghiile, in ultimele poze, se vede putin cum s-a topit la varfuri.

Voua va place combinatia asta?


Ati purta asa ceva?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu