Lowers prices for more styles!

E timpul sa imi reiinoiesc lista de cumparaturi! La inceputul fiecarui an imi pun in cap ca vreau asta, vreau aia, dar pana sa ajung sa cumpar ceva ma razgandesc de o mie de ori. Ba intreb o prietena ce parare are despre un anumit lucru, ba nu mai imi place mie pur si simplu sau cel mai frecvent imi schimb parerea datorita promotiilor active.

Zilele acestea am primit pe mail promotiile de la OASAP! Asa ca m-am uitat la fiecare in parte ca si cum as fi fost intr-un magazin adevarat si m-as fi plimbat printre rafturi :)


Din ce mi-am dat eu seama au impartit reducerile pe categorii: fustite, tricouri&pantaloni si rochii.

Mi-a placut o fustita rosu-grena, care acum e la jumatate de pret! Costa doar 10 dolari. Imi place ca e pe elastic si nu trebuie sa ma chinui cu fermoarul. http://www.oasap.com/skirts/29392-sweet-round-skirt.html/?fuid=109602



Rochita aceasta e perfecta pentru vara si are si inimioare pe ea  (tot cu elastic cum imi place mie )  http://www.oasap.com/skirts/29383-sweetheart-print-pleated-mini-skirt.html/?fuid=109602


Daca vreti sa vedeti toate fustitele aflate la oferta puteti intra AICI.
  
La rochite m-am limitat tot la 2 bucati, desi mi-au facut cu ochiul mai multe. 


Aceasta rochie grena imi aduce aminte de o aparitie publica a Printesei Kate. Este exact stilul ei: fara decolteu, lunguta. http://www.oasap.com/dresses/37433-belted-chiffon-shirt-dress.html/?fuid=109602

Si am ales o rochie lunga, neagra, cu un detaliu interesant in partea de sus: http://www.oasap.com/dresses/31571-elegant-tassel-and-cutout-detailed-dress.html/?fuid=109602


Restul rochiilor la promotie la puteti vedea AICI.

Au si tricouri frumusele, dar eu am deja prea multe, nu ma tenteaza nimc, le gasiti AICI.

Inainte aveau transport gratuit prin posta, acum si-au facut de cap: au impus o limita de minim 50$. Dar daca va grupati mai multe prietene eu zic ca merita sa cumparati de la ei.

Va tenteaza ceva de pe site-ul lor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu