Print Shein Romper,Jumpsuite Wishlist

Am vazut cateva fete prin oras imbracate in astfel de salopete scurte si mi-au atras atentia. Imi plac si mie, dar trebuie sa ai cat de cat picioare subtirele ca sa porti asa ceva. Am vazut si ceva persoane mai plinute decat mine imbracate asa, dar mai scunde. Eu nu ma vad imbracata asa, dar v-am mai zis ca imi plac? Nu mi-as comanda asa ceva, dar nu ma pot abtine si tot caut modele, ma uit la dimensiuni, poate poate gasesc ceva mai lungut. Pana acum nu am avut noroc. Am gasit cateva modele care imi plac pe Shein, dar nu ma risc. Le pun pe wishlist si astept ...
ri de2. alb cu roz
.

3. bleu
Au preturi de la 10 la 30 de dolari din ce am vazut eu pe Shein, mai ales acum cand au reduceri. Probabil difera materialul si modelul, tip maieu sau cu manecuta, pentru ca lungimea este asemanatoare. Cred ca anul trecut sau acum 2 ani mi-am luat si eu un costumas din acesta si am mai probat zilele trecute ceva de genul dar nu s-a schimbat nimic, abia acopera fundul.  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu