Ziaja Olive Leaf Duo Phase Make Up Remover, Rleview

Cand am plecat de acasa aveam de gand sa cumpar demachiantul bifazic de la Nivea pentru ca m-am inteles bine cu el si mi-a placut, dar cand am ajuns la magazin am pus ochii pe demachiantul bifazic de la Ziaja si chiar daca am avut ceva experiente neplacute cu doua din apele lor micelare, am vrut sa il incerc. Iar pentru 13 lei chiar daca nu ar fi fost bun de nimic, ma bucur ca am incercat ceva nou.
Am facut o alegere buna: Ziaja Olive Leaf Duo Phase este un demachiant bifazic care nu imi irita deloc ochii, curata foarte bine si care se poate folosi si pe restul fetei fara a lasa senzatia de ulei pe ten. Imi place ca nu are miros/parfum, coloranti ( este incolor) si parabeni. 
De obicei persoanelor care poarta lentile de contact li se recomanda sa evite demachiantele pe baza de ulei, dar acesta chiar le este recomandat. Probabil pentru ca are o formula light in care nu se simte uleiul mai deloc. De vreo 2 ori am uitat sa imi dau lentilele jos inainte de demachiere si nici nu mi-am dat seama ca le am in ochi si nu am avut nici o problema. Inlatura machiajul rezistent la apa si cel mai incapatanat rimel. Am observat ca folosesc mai mult produs decat de obicei, dar nu ma deranjeaza acest lucru pentru ca deja il am de 3 saptamani si am mai mult de jumatate din el ( pe cand sticluta de Nivea am terminat-o in mai putin de o luna si au cantitati aproape egale: Nivea are 125 ml si Ziaja 120 ml). 
Singura neplacere pe care o am la acest produs este capacul filetant pentru ca il pierd sau il scap din mana mai tot timpul. Imi plac mai mult produsele care au capacul rabatabil. Sunt mult mai practice. In rest nu am ce ii reprosa. Nota 10.
Eu l-am cumparat de la Farmacia Tei cu 10 lei, dar se gaseste in mai multe farmacii si magazinele care comercializeaza produse Ziaja. Daca nu aveti in oras, il puteti comanda direct pe pagina de facebook a importatorului oficial Face Bucharest.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu