Cizme de iarna de pe ZorileStore.Ro

De Black Friday aveam in plan sa imi cumpar un aparat de aer conditionat, dar soarta a avut alte planuri pentru mine: m-am pricopsit cu un catel abandonat  care mi-a dat bugetul peste cap pentru ca are nevoie de ceva ingrijiri medicale pe termen lung destul de costisitoare. Si uite asa m-am trezit ca in loc sa urmaresc site-urile cu profil de climatizare, acum vanez ofertele pentru imbracaminte de caini si cizme de iarna pentru femei pentru ca nu am nimic potrivit pentru a invinge noroaiele si ulitele neasfaltate din Popesti Leordeni. 
Pentru catel am luat deja o bluzita, iar pentru mine am pus ochii pe doua perechi de cizme si astept cu mare nerabdare Black Friday la ZorileStore.Ro care incepe pe 18 Noiembrie si vine cu reduceri de pana la 60%. 
Am ales aceste modele pentru ca am pulpa destul de mare si imi este greu sa port blugii in cizme: ori ma strang ori nu incap, iar cu aceste doua perechi de incaltaminte te poti incalta rapid la orice ora din zi si noapte, indiferent de cum esti imbracata, in blugi, pijamale, orice si pentru cine are catel si vrea sa fie plimbat la miezul noptii, stie cat de important este acest aspect. Apoi mi-am dorit sa fie cizme inalte si imblanite, cat mai inalte pentru ca sunt destul de friguroasa si daca nu imi este frig la picioare si la cap, atunci pot sta oricat afara. Urmatoarea cerinta a fost materialul: piele, pentru ca vreau sa respir si sa ma simt bine in ele. Si nu in ultimul rand aspectul: imi plac pentru ca ma atrage forma, modelul. Chiar daca le cumpar ca sa imi plimb cainele asta nu inseamna ca nu o sa le port si in oras sau la birou. Imi place "tot pachetul". Singurul motiv pentru care stau pe ganduri este diferenta de pret intre ele: a doua pereche costa aproape dublu decat prima si bineinteles ca a doua imi place mai mult. Dar  astept cu nerabdare Eclipsa de preturi pe ZorileStore adica campania de reduceri de Black Friday sa vad ce reducere o sa aibe produsele alese de mine. Eu sper la reducerea maxima de 60%. Wish me luck! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu